شنبه 21 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: 80 درصد دانش آموزان این شهرستان از ظرفیت شبکه شاد بهره‌مند شدند و تاکنون 20 محتوای تهیه شده توسط سرگروه‌های آموزشی و معلمان در شبکه ملی شاد بارگذاری شده و این تعداد رو به افزایش است.

رشت _ ایرنا _ معاون میراث فرهنگی و گردشگری گیلان گفت: پروژه شهر تاریخی گسکر درسال 98 کددار شده اما به علت ممانعت منابع طبیعی گیلان بلاتکلیف مانده و باید هرچه سریعتر وضعیت آن برای واگذاری مشخص شود.

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با تأکید بر لزوم پرهیز هموطنان از سفرهای غیرضروری گفت: همچنان به رعایت توصیه های بهداشتی توسط شهروندان و همه واحدهای ارائه دهنده خدمات تأکید داریم و در صورت رعایت نشدن این امر مهم، واحدهای متخلف پلمب می شوند.

اهواز - ایرنا - مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان از برطرف شدن مشکل آبرسانی منطقه غیزانیه ظرف 2 هفته خبر داد و گفت: با انجام این پروژه 80 درصد مشکلات آب منطقه غیزانیه برطرف می شود.

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان در دلفان گفت: در راستای اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا 10 تیم بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی شهرستان تشکیل شده است.

قم - ایرنا - مدیر کل راه و شهرسازی قم گفت: روز پنجم خردادماه جاری با دستور رئیس جمهوری و توسط مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و استاندار قم عملیات اجرایی کلنگ زنی آزاد راه کنار گذر غربی قم، قم - سلفچگان - اراک که به نام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی مزین شده است، آغاز خواهد شد.

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان در پاسخ به سوالات و مطالب مطرح شده در فضای مجازی علیه وی در خصوص دادگاه مدیر عامل پیشین نیشکر هفت تپه، عنوان کرد: به زودی همه چیز درباره این حواشی روشن خواهد شد.

تهران - ایرنا - علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی تلفنی با محمد الحلبوسی رییس مجلس نمایندگان عراق بر اعلام آمادگی ایران برای همکاری‌های اقتصادی با عراق تاکید کرد.

تهران - ایرنا - خبرگزاری رویترز می‌نویسد: مسلمانان کشورهای آفریقایی در حالی روز شنبه، برخلاف سال‌های گذشته نماز عید فطر را به علت شیوع کرونا در خانه‌ها برگزار کرده‌اند.

آستارا - ایرنا - فرماندار تالش گفت: آبشار ورزان یا سوباتان این شهرستان در فهرست آثار ملی کشور ثبت شد و دستگاه‌های متولی با معرفی علمی و هنری این اثر، از جاذبه‌های آن برای رونق گردشگری استفاده کنند.

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: اگر مردم فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند شاهد شیوع مجدد و افزایش آمار کرونا خواهیم بود.

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان‌غربی گفت: طبق بررسی‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال حاضر 76 درصد مردم استان، دستورالعمل‌های مقابله با شیوع بیماری کرونا را رعایت می‌کنند.

لندن - ایرنا - آمارهای رسمی منتشر شده در انگلیس نشان می‌دهد که میزان تخلفات موثر در شیوع کرونا (کووید -19) علیه ماموران پلیس این کشور رو به افزایش است.

تهران - ایرنا - یک منبع آگاه در وزارت کشور، به ایرنا گفت که شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر برکناری «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان واقعیت ندارد.

مشهد - ایرنا - فرماندار کاشمر از شروع به کار دوباره جایگاه سی. ان. جی شهرداری این شهر پس از چندین روز تعطیلی خبر داد.

تهران - ایرنا - علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به همتایان خود در کشورهای اسلامی تبریک گفت.