شنبه 21 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هیلاری کلینتون وزیر امورخارجه اسبق آمریکا با انتقاد از تجویز داروهای ضد مالاریا توسط ترامپ به بیماران کرونایی در تلویزیون گفت: خواهشند دست از دکتر بازی بردارید.

آستارا - ایرنا - فرماندار آستارا گفت: بخش بیماران کلیوی بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان با کمبود دستگاه دیالیز مواجه است و برای تامین آن، با انجمن حمایت از بیماران خاص کشور رایزنی شده و به مشارکت خیران و نیکوکاران نیز نیاز است.

اصفهان - ایرنا - همزمان با نامگذاری زمین چمن ورزشگاه ملت ذوب‌آهن اصفهان به نام زنده یاد اصغر فروتن پیشکسوت فقید این تیم، تمرینات سبزپوشان نیز با رعایت مفاد پروتکل‌های بهداشتی آغاز شد.

قم - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: شاهد یک روند و سیر نزولی در میزان مراجعه به بیمارستان‌ها و بستری بیماران در این استان هستیم اما این دلیلی بر اتمام موضوع کرونا نیست و نباید اطمینان کاذب به مردم داده شود.

پکن - ایرنا - درپی افزایش فشارهای دولت دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا و راهبرد امنیتی وی برای تحریم شرکت ها و موسسات چینی، "جائو لی جیان" سخنگوی وزارت خارجه چین از آمریکا خواست فورا ذهنیت جنگ سرد را کنار گذاشته و مداخله در امور داخلی این کشور را متوقف کند.

قم - ایرنا - آیین تکریم و معارفه مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم روز شنبه با حضور استاندار، معاون جمعیت هلال احمر کشور و مسئولان استانی در سالن جلسه های استانداری قم برگزار شد.

ساوه - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه جزئیاتی از نحوه آغاز فعالیت های ورزشی، گشایش باشگاهها و شرایط مورد نظر ارائه کرد.

شیراز - ایرنا - مسوول اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان جهرم گفت: با هدف حفاظت هر چه بهتر از غارتاریخی سنگ‌اسکن این شهرستان که در فهرست آثار ملی کشور نیز به ثبت رسیده، محوطه این غار به طول 270 متر حصار کشی شد.

تهان - ایرنا - به‌مناسبت عید سعید فطر، رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو یا تخفیف مجازات 3721 نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند.

شاهرود - ایرنا - معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: واژگونی خودروی سواری پژو 206 در کیلومتر20 محور زمان آباد - بردسکن، چهار کشته و یک مجروح برجا گذاشت.

آستارا - ایرنا - جمعی از مسئولان و خبرنگاران آستارا به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و به یاد شهدای آن عملیات غرورآفرین، مزار 6 شهید گمنام این شهرستان را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

تهران - ایرنا - شماری از چهره‌های مشهور حوزه‌های مختلف، با انتشار بیانیه‌ای خواهان حفظ ارزش‌های اساسی جامعه در مواجهه با بحران کرونا شدند.

شاهرود - ایرنا - 2 هزار پرس غذا در بخش کالپوش میامی به همت جامعه ایمانی مشعر و برای وعده افطار بین نیازمندان این منطقه توزیع شد.

بیرجند - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: ساخت پنج هزار مسکن محرومان سهم بنیاد مسکن در استان در مجموع 87 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پیش بینی می‌شود تا پایان خردادماه به اتمام برسد.

مهاباد - ایرنا - رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: یک حلقه مارسمی در این شهرستان توسط ماموران امدادی این سازمان زنده‌گیری و در طبیعت رهاسازی شد.

قم - ایرنا - قائم مقام تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) از بازگشایی درب‌های این آستان مقدس در صبح روز دوشنبه پنجم خردادماه خبرداد و گفت: صحن‌ها و حیاط‌های روباز از ساعت هفت صبح تا 19 عصر در اختیار زائران و مجاوران خواهد بود.