شنبه 21 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه جهادی در جامعه تبیین و ترویج شود.

بوشهر - ایرنا - فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری قاتل جوان 32 ساله وحدتیه شهرستان دشتستان خبر داد.

اصفهان - ایرنا - مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با اشاره به آغاز تمرینات تیم فوتبال این باشگاه از عصر امروز گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی اولویت نخست این تیم در تمرینات و بازی های لیگ برتر است.

تهران - ایرنا - بیست و هفتمین هفته از رقابت های بوندسلیگای آلمان امروز (شنبه) با برتری دورتموند برابر وولفسبورگ همراه شد تا این تیم همچنان نزدیک ترین تعقیب کننده بایرن مونیخ در صدر جدول این رقابت ها باقی بماند.

تهران - ایرنا - با موافقت رهبر معظم انقلاب و درخواست رییس قوه قضاییه جمعی از محکومان امنیتی از جمله تعدادی از دانشجویان، برخی کارگران هفت تپه و چند نفر بازداشت شدگان روز کارگر در فهرست عفو قرار دارند.

تهران - ایرنا - حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران، در پیام‌های جداگانه‌ای عید بزرگ فطر؛ جشن موفقیت در اطاعت نسبت به اوامر الهی را به سران کشورهای اسلامی، دولت‌ها و ملت‌های مسلمان تبریک گفت.

پکن - ایرنا - نشست تخصصی "نگاه بشر دوستانه به فلسطین و قدس" عصر امروز شنبه به مناسبت روز جهانی قدس با همت رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن و با حضور بیش از 70 نفر از محققان و علاقه مندان ژاپنی به صورت مجازی برگزار شد.

تهران - ایرنا - عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پیام‌های جداگانه به همتایان خود در کشورهای اسلامی، عید سعید فطر؛ عید بزرگ مسلمین را تبریک گفت.

تهران - ایرنا - فواد حسین معاون نخست وزیر عراق گفت: بغداد روز شنبه با شرکتهای سعودی به توافق رسیده است تا در میادین گازی عکاظ سرمایه گذاری کند.

قشم - ایرنا - نماز عید فطر قشم، در راستای پیشگیری از شیوع کرونا و برای جلوگیری از تجمع افراد در یک محل، در هشت مکان برگزار می‌شود.

تهران - ایرنا - نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، ساعت 7:30 صبح روز عید سعید فطر در مسجد امام حسین (ع) تهران اقامه می‌شود.

یزد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: با توجه به اینکه معمولا قوت غالب عمده مردم نان است باید سه کیلوگرم گندم یا هزینه آن را پرداخت کنند.

تهران - ایرنا - رییسان جمهوری ترکیه و آمریکا روز شنبه در تماس تلفنی در مورد سوریه و لیبی گفت وگو کردند.

زاهدان - ایرنا - رییس اداره هواشناسی دریایی چابهار گفت: نخستین کمیته فرعی هواشناسی دریایی کشور با هدف افزایش ایمنی فعالیت‌های دریایی و کاهش آثار مخاطره آمیز پدیده‌های جوی - دریایی در چابهار تشکیل شد.

قم - ایرنا - استاندار قم گفت: در مساجد محلی و فضاهای روباز آنها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی نماز عید برگزار خواهد شد.

تهران_ ایرنا_ استاندار تهران از مدیریت بیماری به ویروس کرونا در استان خبر داد و گفت: میزان فوتی های مبتلایان به این بیماری در استان کاهش یافته است.