سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - اداره بهزیستی مهاباد به منظور کمک به خانوارهای نیازمند تحت پوشش خود آماده دریافت زکات فطریه شهروندان است.

یزد - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردکان گفت: شیوع ویروس کرونا فعالیت هنرمندان صنایع دستی و صنعت گردشگری این شهرستان را تحت تاثیر قرار داد و بیش از 10 میلیارد ریال به این بخش خسارت وارد کرد.

مهاباد - ایرنا - برخی عوامل محیطی باعث شده است تا تعداد گوزن‌های زرد ایرانی در جزیره «اشک» پارک ملی دریاچه ارومیه که بزرگترین زیستگاه طبیعی این گونه در سطح جهان به شمار می‌رود، به شدت کاهش پیدا کند.

بیرجند - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: یکی از برنامه‌های سال جاری این شرکت اتصال 400 روستای استان به شبکه سراسری گاز است.

تهران - ایرنا - کارشناس سازمان هواشناسی از شدت بارندگی‌ها در تهران و شش استان دیگر در آخرین روز اردیبشهت ماه خبر داد و گفت: بارندگی در تهران تا ظهر امروز ادامه دارد.

بغداد - ایرنا - روحانی برجسته و سخنگوی رسمی «دار الافتاء» اهل سنت عراق با اشاره به روز جهانی قدس و سخنرانی جمعه آینده مقام معظم رهبری گفت که «امام خامنه ای» رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر مساله محوری فلسطین تاکید دارند و قضیه فلسطین را در کانون توجه جهانیان قرار داده‌اند.

تهران - ایرنا - آشتیانی گفت: چقدر خوب است که در مورد کار نکرده صحبت نکنیم و کسانی که منتخب نمایندگی دوره یازدهم هستند بیشتر اهداف خود را مطرح کنند و سپس وقتی در طول نمایندگی به اهداف خود دست پیدا کردند آن زمان از عملکرد خود دفاع کنند و بگویند اهدافی که ما در ابتدا تعریف کردیم، توانستیم به آن برسیم. اینکه شعار دهیم اما به آن شعارها نرسیم طبیعتا نمی‌تواند تبعات خوبی داشته باشد.

خمین - ایرنا - صنعت تریکوبافی از ظرفیت‌های مهم شهرستان محلات است که سالیان متمادی سهم قابل ملاحظه‌ای را در اقتصاد این منطقه داشته و در دهه اخیر به‌دلیل پاره‌ای مشکلات آهنگ رونق اقتصادی در سومین قطب تولیدی پوشاک تریکو کشور کند شده و بسیاری از کارگاه‌ها راکد و تعطیل شده است.

تهران - ایرنا - سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: دولت در زمینه طرح تحول سلامت، صادرات غیرنفتی، گازرسانی به روستاها، خودکفایی گندم و مقابله با کرونا دستاوردهای بسیار بزرگی داشت که متاسفانه این موارد نه از طرف گروه‌ها و جناح‌های سیاسی و نه از سوی اعضای هیات دولت به‌درستی تبیین نشده است.

تهران - ایرنا - نمایندگان اتحادیه جهانی کشتی با ابراز رضایت از اقدامات فدراسیون در راستای مبارزه با دوپینگ اعلام کردند این امید وجود دارد که کشتی ایران از گروه خطر فاصله گرفته و جرایم‌ها نیز کمتر شود.

تهران - ایرنا - فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: توزیع هرگونه فیش زمین در قالب هیات امناء غیرقانونی است و متخلفان تحت پیگرد کیفری قرار می گیرند.

ایرنا - یاسوج - به مناسبت ماه مبارک رمضان و در ادامه سلسله برنامه های عقیدتی سپاه فتح استان، کلاس قرائت قرآن و سخنرانی با حضور فرمانده سپاه فتح و معاونین، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح و نیروهای پاسدار برادر و خواهر در میدان صبحگاه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

تهران - ایرنا - سهمیه بنزین خردادماه ساعت 24 امشب در کارت سوخت خودروها واریز می‌شود.

قزوین - ایرنا - تکمیل نقشه باستان شناسی استان قزوین با شناسایی و مستندنگاری نقاط حایز اهمیت در این حوزه در شهرستان بویین زهرا در دست انجام است.

تهران - ایرنا - فرماندار شهرستان ملارد گفت: سرانه ورزشی در روستاها و شهرهای این شهرستان از محل اعتبارات ارزش افزوده، افزایش و تحول عظیمی در ورزش به وجود می آید.

مشهد - ایرنا - رییس اداره بهزیستی نیشابور گفت: سال گذشته 820 میلیون ریال از محل فطریه و کفاره به بهزیستی نیشابور اختصاص یافت که نسبت به جمعیت نیشابور بسیار ناچیز است.