سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - مروری بر روزنامه‌های چاپ اصفهان، روز چهارشنبه 31 اردیبهشت 99

تصویر جدیدی از «تجربه زیست جهانی» و نیز «تغییر زیست نظام بهداشتی» در پی شیوع کرونا شکل گرفته که این پدیده نوظهور بزرگ‌ترین چالش بین‌المللی بشر از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون بوده است. کرونا نه تنها توانست جای خود را در صدر اخبار تمام خبرگزاری‌های مهم و غیرمهم دنیا اعم از رسمی و غیررسمی بگیرد، بلکه حجم بالایی از تبادلات فضای مجازی، گفت‌وگوهای فضای حقیقی در محیط‌های کاری و خانواده‌ها و...

زنجان - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: 9 کیلو و 980 گرم موادمخدر از نوع تریاک از سوی پلیس زنجان کشف و ضبط شد.

یاسوج - ایرنا - سرپرست شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: عملیات احداث سد مارون 2 معروف به آبریز با هدف انتقال آب به 30هزار هکتار از زمین های تشنه شهرستان های کهگیلویه و چرام که مورد تاکید وزیر نیرو در سفر مهرماه سال گذشته به این استان نیز بود با قوت و جدیت در دستور کار این شرکت و مسئولان و مقامات وزارت نیرو قرار دارد.

قم - ایرنا - آیت‌الله سید موسی شبیری زنجانی از مراجع تقلید، در پاسخ به استفتایی میزان زکات فطره و کفاره روزه را اعلام کرد.

کرج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش البرزگفت: نگاه وزارت آموزش و پرورش به شبکه آموزشی شاد کوتاه مدت نیست و باید آموزش ها تلفیقی از حضوری و غیرحضوری شود.

شهرکرد - ایرنا - مدیر صندوق بازنشستگی چهارمحال و بختیاری گفت: در مرحله نخست اجرای طرح یاری بازنشستگان این استان در دوران شیوع ویروس کرونا 198 میلیارد ریال اختصاص داده شد.

قزوین - ایرنا - برداشت آبهای زیرزمینی استان قزوین برای مصارف بخش کشاورزی براساس برنامه‌های ابلاغی وزارت نیرو باید به 878 میلیون متر مکعب کاهش پیدا کند.

گرگان - ایرنا - بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با پراید در جاده آق‌قلا - گنبد کاووس در محدوده سه‌راهی روستای عطاآباد، راننده خودروی سواری به دلیل شدت جراحت در دم جان خود را از دست داد اما به راننده کامیون آسیبی وارد نشد.

بجنورد - ایرنا - مدیر حفاظت محیط زیست بجنورد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 6 نوبت حمله پلنگ به دام روستاییان این شهرستان گزارش شده که این وضعیت، آنها را بشدت نگران کرده است.

تهران - ایرنا - سی و یکم اردیبهشت هر سال برای ورزش ایران یادآور کوچ یکی از پهلوانان نامی کشتی است که 6 سال قبل برای همیشه با زندگی وداع کرد. مردی که هنوز عنوان پهلوان باشی ایران را در اختیار دارد.

تهران - ایرنا - توسعه به معنای ارتقای ظرفیت حکومت، جامعه و افراد برای حل مسائل، غلبه بر مشکلات، افزایش کیفیت زندگی و بالا رفتن ظرفیت جامعه برای زندگی اخلاقی و پایبندی به ارزش‌ها، نیازمند سه دسته پیش‌نیازهاست. این سه دسته پیش‌نیاز را می‌توان مدیران توسعه یافته، سخت‌افزارها و نرم‌افزارها نامید.

تهران - ایرنا - سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح در راستای تحقق بخشی اهداف تعیین شده و به منظور افزایش رضایتمندی بیمه شدگان نیروهای مسلح، تعداد بیماری‌های مورد حمایت خود را در قالب حمایت از بیماران صعب العلاج افزایش داد.

زنجان - ایرنا - پای بخشش که به میان بیاید همه هستند، در رویاهای خود می‌اندیشند که دست نیازمندی را می‌گیرند، او را از رنج نجات می‌دهند، شاید در واقع چنین کاری را انجام دهند اما کافی است بخشیدن بخشی از وجودشان یا وجود عزیزشان به میان بیاید، اینجاست که داستان کمی متفاوت می‌شود شاید حاضر نشوند ببخشند حتی اگر تمام آن را زیرخاک کنند. اما هستند کسانی که با فداکاری و بخشیدن اعضای بدن عزیزان...

شهرکرد - ایرنا - معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد گفت: این دانشگاه از 17 خردادماه با اولویت حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی که این ترم درسی آنها با اتمام می‌رسد، ارائه خدمت می کند.

تبریز - ایرنا - معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری تبریز گفت: سال گذشته 6 هزار و 400 برنامه مختلف فرهنگی توسط بخش فرهنگی شهرداری در تمامی نقاط شهر برگزار شد.