سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هیات مقررات‌زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، شرایط صدور مجوز برای طرح‌های توسعه صنایع تبدیلی و غذایی را تسهیل کرد.

تهران - ایرنا - نماینده مردم ارومیه در موافقت با پیشنهاد طرح ارتقای اعتبار اسناد رسمی گفت: اساسا هر متن حقوقی که ناظر بر عقود معاملات است بایستی کامل نوشته شود.

تهران - ایرنا - کلیه دستگاه‌های اجرایی که طبق قوانین، نقل و انتقال ملک منوط به اعلام نظر آنها شده است، مکلفند حداکثر ظرف مدت یکسال پس از لازم‌الاجرا شدن قانون ارتقای اعتبار اسناد رسمی؛ با اتصال به سامانه ثبت الکترونیک معاملات، نسبت به اعلام پاسخ استعلام به صورت برخط اقدام کنند.

کاشان - ایرنا - فرماندار اردستان از برپایی سه ایستگاه پایش و کنترل در راستای مقابله با شیوع دوباره ویروس کرونا در این شهرستان همزمان با عید سعید فطر خبر داد.

بندرعباس - ایرنا - نیروهای مرزبانی شهرستان‌های جاسک و میناب در دو عملیات جداگانه موفق شدند 2 کشتی و یک فروند لنج صیادی متخلف را توقیف و 53 نفر به اتهام صیدغیرمجاز دستگیر شدند.

تهران - ایرنا - مرکز رسانه قوه قضاییه جزییات جلسه دادگاه وحید بهزادی و همسرش، دو مفسد اقتصادی که به اعدام محکوم شدند، منتشر کرد.

تهران - ایرنا - وزیر مشاور در امور خارجه امارات تاکید کرد: شیوع «ویروس کرونا» دشمن مشترک همه ما است و برای مقابله با آن نیاز است تا تنش‌ها در منطقه کاهش یابد.

تهران - ایرنا - رییس جمهوری با بیان اینکه امسال هم در روز جهانی قدس به هر طریقی ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان می رسانیم، گفت: ما همیشه در ستیز با ستمگران و حامی مظلومان جهان هستیم.

بروجرد - ایرنا - شهردار بروجرد گفت: بیش از 10طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی در راستای توسعه و ارتقا مبلمان شهری و خدمات رفاهی برای شهروندان در بروجرد اجرا شد.

بجنورد - ایرنا - مدیر جهادکشاورزی مانه و سملقان از کشت پنبه در حدود 6 هزار هکتار زمینهای کشاورزی این شهرستان خبر داد و پیشبینی کرد: تولید این محصول در سال جاری 20 درصد افزایش یابد.

تهران - ایرنا - بانک مرکزی امروز (چهارشنبه) نرخ 47 ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 14 ارز کاهش و قیمت 27 واحد پولی دیگر افزایش یافت؛ نرخ بقیه ارزها نیز ثابت ماند.

تبریز - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: خدمات نقل و انتقال املاک مسکونی اعم از قطعی و قطعی رهنی دارای پایان کار از طریق دفاتر ثبتی در سطح استان برون سپاری شد.

تهران - ایرنا - مجلس خبرگان رهبری در پیامی به مناسبت روز قدس از دولت‌های اسلامی خواست تا در مقابله با سیاست عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی، متحد شده و به پشتیبانی از ملت غیور فلسطین برخیزند.

بروجرد - ایرنا - رییس اداره تعاون روستایی بروجرد گفت: امسال چهار مرکز برای خرید تضمینی گندم در این شهرستان راه اندازی می شود.

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: برگزاری دوباره لیگ برتر در شرایط کنونی کشور بسیار چالش برانگیز است و نباید در این خصوص عجله کرد.

رشت - ایرنا - معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان از آمارگیری از 60 درصد خانوارهای نمونه استان در طرح آری تلفنی وی ر خبر داد.