سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با افزایش شمار مبتلایان به کرونا در ونزوئلا، تدابیر کنترل مرزهای این کشور با کلمبیا و برزیل تشدید شد.

تبریز - ایرنا - جانشین فرمانده لشکر عملیاتی 21 حمزه سیدالشهدای آذربایجان گفت: این لشکر تعداد 10 هزار بسته غذایی را در مناطق محروم و کم برخوردار شهر تبریز توزیع کرد.

تهران - ایرنا - وزارت کشور مکلف شد علاوه بر رسیدگی به امور تشکل‌های صنفی، کانون‌های بازنشستگی، خانه‌ها، انجمن‌های تخصصی غیرسیاسی و تشکل‌های صنفی که پیش از این قانون تاسیس شده اند، نحوه و شرایط تاسیس و دریافت پروانه فعالیت و نیز سازوکار رسیدگی به استعلام از مرجع قانونی و شرایط موسسین و اعضای موثر را با رعایت همان قانون به روزرسانی کند.

تهران - ایرنا - دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: راه نابودی رژیم صهیونیستی و رژیم‌های غاصب، تشکیل امت واحده اسلامی است و شکل‌گیری این امت، نیازمند معماری جدید است.

یزد - ایرنا - در پی بارندگی سال زراعی 99 - 98 و با توجه به اقلیم مناسب و رویش انواع گیاهان مرتعی، چرای 45 هزار راس دام سبک در مراتع شهرستان بافق آغاز شد که این تعداد دام نسبت به پارسال 13 درصد افزایش نشان می‌دهد که نقش موثری در تولید فراورده‌های دامی دارد.

گنبدکاووس - ایرنا - ساخت 550 واحد مسکونی در قالب طرح مسکن محرومان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان به‌صورت متمرکز در روستای آق‌قلعه شهرستان مرزی مراوه‌تپه آغاز شد.

قشم - ایرنا - نشست تودیع و معارفه مسوول بسیج رسانه شهرستان قشم که با حضور مسوولان بسیج اقشار شهرستان، شامگاه سه شنبه برگزار شد، مجتبی نوزر نژاد به عنوان مسوول جدید کانون بسیج رسانه شهرستان قشم انتخاب شد.

روز جهانی قدس،‌امسال با شرایط خاصی برگزار می شود. مقررات فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت دستورات بهداشتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، با این حال مانع از پاسداشت این روز و اعلام حمایت از آرمان های ملت فلسطین نشده است. مجموعه خبرها در این زمینه را در پرونده حاضر می خوانید.

کرمان - ایرنا - مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: 480 هزار هکتار از مراتع این استان به منظور مبارزه با آفت ملخ صحرایی پایش شد.

سنندج - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مساله اول جهان است.

قزوین - ایرنا - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: مددجویان تحت پوشش استان برای آزادسازی سهام عدالت و مدیریت بهتر آن در سامانه مربوطه اقدام کنند.

زاهدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: هر چه اختلافات قومی و مذهبی در این استان بیشتر باشد سبب عقب ماندگی تاریخی این نقطه از ایران اسلامی می‌شود.

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات طرح اعتبار اسناد رسمی را تصویب کردند.

مشهد - ایرنا - بارشهای رگباری باران و تگرگ با احتمال ایجاد رواناب همراه با افت چند درجه ای دما امروز خراسان رضوی به ویژه نیمه جنوبی این استان را فرا می‌گیرد.

گناوه - ایرنا - در پی روند افزایش آمار مبتلایان و خیز بیماری کرونا در استان‌های همجوار استان بوشهر، اعمال محدودیت در هنگام ورود مسافران غیربومی بویژه از استان‌های درگیر در مبادی ورودی و خروجی شهرستان گردشگرپذیر گناوه و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ضرورت دارد.

شهرکرد - ایرنا - معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از اختصاص 630 میلیارد ریال برای نوسازی و بازسازی 20 واحد صنعتی در این استان در سال جاری خبر داد.