دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شبکه ورزش با «جام آسیا 2023» همراه تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا خواهد بود.

تهران - ایرنا - مسئولان هتل الریان قطر کیکی را برای ورود ملی‌پوشان کشورمان تدارک دیده و قهرمان هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا را پیش‌بینی کردند.

تهران - ایرنا - اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال پیکان جهت حضور موفق در نیم فصل دوم لیگ برتر، در جزیره کیش برگزار می‌شود.

تهران - ایرنا - نایب رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی چند روزی است که در محل کار خود حاضر نمی‌شود!

تهران - ایرنا - رقابت‌های لیگ شمشیربازی از بهمن‌ماه سال جاری و با حضور 20 تیم آغاز می‌شود.

تهران - ایرنا - کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) ویدئویی از ورود کاروان تیم ملی ایران به کشور قطر منتشر کرد و به ورود یوزهای ایرانی واکنش نشان داد.

تهران - ایرنا - بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: به نظرم تیم ملی فوتبال ایران در گروه سختی قرار دارد اما تمام تلاشمان را برای خوشحالی مردم به کار خواهیم گرفت.

تهران - ایرنا - هافبک تیم فوتبال استقلال با انتشار پستی در فضای مجازی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

تهران - ایرنا - مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم یحیی گل محمدی در پرسپولیس بماند اما اگر شرایط به گونه‌ای رقم خورد که ناچار به تغییرات باشیم، برانکو گزینه مناسبی برای جایگزینی او است.

تهران - ایرنا - تیم ملی فوتسال ایران در دیداری تدارکاتی، پذیرای تیم ملی برزیل خواهد بود.

تهران - ایرنا - وزارت ورزش و جوانان در دولت سیزدهم و در راستای ارتقای امور فرهنگی در ورزش دست به اقدامات ارزنده‌ای زده است که خروجی این اقدامات می‌تواند نویدبخش اتفاقات مثبت در راستای فرهنگی شدن ورزش کشور باشد.

تهران - ایرنا - اولین جلسه رسمی ستاد دهمین دوره بازی‌های آسیایی 2024 ناشنوایان برگزار و طی آن بر برنامه‌ریزی دقیق برای میزبانی مناسب این رقابت‌ها در تهران تاکید شد.

کرمان - ایرنا - آخرین و مهم‌ترین دیدار هفته هفتم لیگ برتر زنان، با برتری پنج بر صفر خاتون بم مقابل ملوان انزلی در ورزشگاه فجر بم درحالی به پایان رسید که نخستین بازی این تیم کرمانی بعد از درگذشت یار شماره 18 آن به شمار می رود.

تهران - ایرنا - تیم ملوان در هفته هفته لیگ برتر فوتبال زنان برابر تیم صدرنشین خاتون بم تن به شکست سنگین داد.

تهران - ایرنا - رئیس کمیته مربیان فدراسیون بوکس با بیان اینکه حضور رینالدو فونتس کوبایی تصمیم خوب و به‌موقعی بود، گفت: مربیان رُکن اصلی موفقیت هر رشته‌ای هستند و فرصت خوبی داریم تا از مربیان قهرمان‌پرور و باانگیزه در کنار فونتس استفاده کنیم.

شیراز - ایرنا - تیم های زاگرس جنوبی کازرون و شهید چمران لارستان به عنوان نمایندگان فارس در نوزدهمین دوره لیگ برتر بانوان حضور دارند که در پایان نیم فصل به ترتیب مقام سوم و هفتم را به خود اختصاص دادند.