چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان با اشاره به اینکه بعد از المپیک پاریس دسته‌های المپیکی برای لس‌آنجلس مشخص خواهد شد در خصوص حضورش در اردوی تیم بزرگسالان گفت: تمرین در کنار قهرمانان وزنه‌برداری برای من تجربه بسیار متفاوتی بود.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال برنتفورد در دور سوم جام حذفی انگلیس به تساوی مقابل ولورهمپتون رضایت داد.

تهران - ایرنا - بسته ورزشی ایرنا در پانزدهمین روز دی‌ماه به تعیین تکلیف 2 استخر در استان زنجان به دست وزیر ورزش، پیروزی تیم ملی فوتبال و دیگر اخبار ورزشی پرداخته است.

کیش - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به برد 2 بر یک تیم کشورمان در برابر تیم ملی بورکینافاسور گفت: از عملکرد بازیکنان راضی بودم و ما آماده اعزام به مسابقات جام ملت‌های آسیا هستیم.

تهران ایرنا - نشست هیات مدیره باشگاه استقلال به منظور تکمیل و ترمیم فردا برگزار خواهد شد.

تهران - ایرنا - با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال، شب گذشته 2 دستگاه VAR (کمک داور ویدئویی) وارد ایران شد.

تهران - ایرنا - تیم ملی فوتبال ایران موفق شد در آخرین دیدار تدارکاتی خود قبل از سفر به قطر با نتیجه 2 بر یک بورکینافاسو را مغلوب کند.

تهران - ایرنا - نیمه اول دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل بورکینافاسو با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تهران - ایرنا - هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال با توقف مس سونگون و پیروزی بی دردسر گیتی‌پسند پیگیری شد.

تهران - ایرنا - علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی فنونی‌زاده عیادت کرد.

تهران - ایرنا - حضور پرشور دختران علاقه‌مند به فوتبال از جمله تصاویر ثبت شده پیش از آغاز دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و بورکینافاسو است.

تهران - ایرنا - ستاره فرانسوی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید که برای بازی کردن در کنار فوق ستاره آرژانتینی سابق این تیم، دلتنگ است!

تهران - ایرنا - ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار تدارکاتی مقابل بورکینافاسو اعلام شد.

تهران - ایرنا - دارنده مدال طلای المپیک و پرافتخارترین آزادکار آمریکا از حضور در تورنمنت زاگرب انصراف داد.

تهران - ایرنا - پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است که اگر قرار به رعایت عدالت بود، «باید تیم‌های پرسپولیس و سپاهان به دسته دوم سقوط می‌کردند نه اینکه امتیازات آنها بازگردانده شود!»

تهران - ایرنا - تیم فوتبال آرسنال با هدف حمایت از کارزار مبارزه با جرایم با سلاح سرد و خشونت علیه جوانان، برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه در دیدار خانگی لباس یکدست سفید بر تن خواهد کرد.