چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان روز جمعه در سفر به شهرستان ابهر از توابع استان زنجان وضعیت 2 استخر شنا را تعیین تکلیف کرد.

تهران - ایرنا - رییس هیئت فوتبال کیش از آمادگی همه‌جانبه به منظور میزبانی ایران از بورکینافاسو در دیداری تدارکاتی خبر داد.

تهران - ایرنا - تیم هندبال سنگ‌آهن بافق ترمز پیروزی‌های هرمزگان را کشید تا قهرمان نیم فصل لیگ برتر بانوان شود.

تهران - ایرنا - دهمین هفته لیگ برتر والیبال زنان با پیروزی سایپا برابر پیکان و قطعی شدن حضور این تیم در مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها پیگیری شد.

آبادان - ایرنا - رییس امور ورزش پالایش نفت آبادان گفت: اشکان خلیل نژاد با نظر کادر فنی به تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان پیوست.

تهران - ایرنا - تیم ملی فوتبال ایران در فاصله چند ساعت تا دیدار تدارکاتی برابر بورکینافاسو، تمرین سبکی را برگزار کرد.

تهران - ایرنا - ستاره اسبق تیم فوتبال رئال مادرید پس از شکست تیم جدیدش یعنی سویا برابر اتلتیک بیلبائو، روی آنتن زنده و در حالی که مصاحبه می‌کرد، از خجالت هواداران خودی درآمد!

ساری - ایرنا - رقابت های فوتسال و تنیس بانوان دانشجوی کشور امروز جمعه با مشخص شدن تیم های برتر در مازندران پایان یافت.

ساری - ایرنا - تدارک برپایی اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در رامسر روزهای متفاوتی برای ورزش اول قهرمانی کشور در غرب مازندران رقم زده است.

تهران - ایرنا - دیدار تدارکاتی امروز تیم ملی فوتبال مقابل بورکینافاسو، ششمین رویارویی تیم کشورمان با حریفان آفریقایی در یک سال و نیم اخیر است.

تهران - ایرنا - در شرایطی که قرار بود ستاره سابق تیم ملی بسکتبال ایران نیم‌فصل دوم را در ترکیب ذوب‌آهن به میدان برود، این انتقال در لحظات پایانی انجام نشد!

تهران - ایرنا - یکی از قضات دیوان عالی برزیل در حکمی اعلام کرد که رییس معزول کنفدراسیون فوتبال ایرن کشور باید به پُست خود بازگردد.

تهران - ایرنا - ملی‌پوش کامپوند گفت: فدراسیون تیراندازی با کمان، سرمربی کامپوند و ریکرو را از هم جدا کرد و 2 ماه است که سرمربی نداریم و تمرینات هم تعطیل است!

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیته فنی تیم‌های ملی فدراسیون بسکتبال گفت: در قرارداد هاکان دمیر بندی وجود دارد که بر اساس آن، او می‌تواند با تیمی باشگاهی قرارداد منعقد کند به شرط آنکه هیچ مشکلی در روند فعالیت‌های تیم ملی ایران به وجود نیاید.

تهران - ایرنا - نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان از اهداف، رویا و برنامه خود برای ادامه زندگی قهرمانی در این رشته پرده برداشت.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا موفق شد با 6 گل سالرنیتانا را شکست دهد.