چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چهاردهمین روز از زمستان سال 1402 با خبرهای مختلفی همراه بود که با هم به مرور آنها خواهیم پرداخت.

تهران - ایرنا - رافائل سیلوا مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال با توافقی جدید به جمع آبی‌پوشان پایتخت بازگشت.

تهران - ایرنا - تیم ملی عربستان سعودی در دیداری دوستانه موفق شد لبنان را شکست دهد.

تهران - ایرنا - تیم فوتسال سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به فینال مسابقات جام شهدای رسانه راه یافت.

کیش - ایرنا - مدیرعامل منطقه آزاد کیش گفت: امیدوارم با بازی خوب تیم ملی در دیدار فردا شب برابر بورکینافاسو فضای کشور از اتفاق تروریستی و ناگواری که در کرمان رخ داد، عوض شود.

کیش - ایرنا - رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به میزبانی قطر در جام ملت‌های آسیا تلاش کردیم در جایی اردوی تیم ملی را برپا کنیم تا بازیکنان با شرایط آن آشنا شوند.

کیش - ایرنا - سرمربی تیم ملی ایران گفت: ملت ایران بزرگ، نجیب و شریف هستند و لیاقت بهترین‌ها را دارند؛ این عشق را به هزاران دلار نمی‌فروشیم.

کیش - ایرنا - مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: جام ملت‌ها یک تورنمنت خیلی مهم برای کشورمان است و ما از آن دسته کشورها هستیم که شانس قهرمانی داریم.

اولین تمرین تیم ملی فوتبال در جزیره کیش، عصر پنج شنبه (14 دی 1402) زیر نظر «امیر قلعه نویی» سرمربی تیم برگزار شد. بازیکنان تیم ملی خود را برای حضور در جام ملت های آسیا در کشور قطر آماده می کنند.

تهران - ایرنا - سنگربان تیم ملی ایران گفت: مباحث رنگی در تیم‌ملی به هیچ وجه مطرح نیست، همه ما سعی می‌کنیم تا با آمادگی کامل در مسابقات حضور پیدا کنیم.

تهران - ایرنا - تیم‌های جوانان استقلال و پرسپولیس برابر یکدیگر به تساوی رسیدند.

تهران - ایرنا - مارک ویلموتس، سرمربی پیشین تیم ملی ایران به طور رسمی به عنوان مدیر ورزشی تیم فوتبال شالکه آلمان انتخاب شد.

تهران - ایرنا - رقابت‌های جام ستارگان جوان فوتوالی ایران، به میزبانی هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی استان هرمزگان با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت.

تهران - ایرنا - خبر ربوده شده 1.5 کیلومتر از کابل برق مجموعه ورزشی آزادی درحالی تایید شده که شنیده می‌شود در حال حاضر فدراسیون‌های تیراندازی با کمان و تیراندازی با استفاده از برق اضطراری امورات خود را می‌گذرانند.

ارومیه - ایرنا - مسابقات بوکس بزرگسالان کشور با قهرمانی تیم استان آذربایجان‌غربی به پایان رسید.

تهران - ایرنا - دومین روز اردوی تیم ملی در کیش با تمرین سالنی ملی‌پوشان آغاز شد.