دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آبی‌پوشان برای نیم فصل دوم در خط هافبک نیاز به یک بازیکن باهوش دارند که بتواند مهاجمین تیم را تغذیه کند.

تهران - ایرنا - پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیسی‌ها در آخرین دیدار نیم فصل به دلیل اعلام لیست تیم ملی، انگیزه‌ای برای بازی نداشتند و همین موضوع باعث شد بازیکنان با روحیه ضعیف بازی کنند.

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون کشتی در پنجاه‌وششمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی گفت: تختی یک آدم عادی خوب بود و کاری کرد که بلیتش پیش خدا برنده شد.

همدان - ایرنا - دوازدهمین مقصد از دور دوم سفر های استانی رئیس جمهور به استان زنجان با احیای طرح های ورزشی بر زمین مانده همراه بود، پروژه هایی که سال ها از عمر عملیات شروع به ساخت آنها سپری می شود و وعده ها برای افتتاح آن به خاطرات سپرده شده بود.

تهران - ایرنا - بسته ورزشی ایرنا در شانزدهمین روز دی‌ماه به صحبت‌های کشتی‌گیر مطرح آمریکایی درباره مبارزه با فوق‌ستاره کشتی ایران، مشخص شدن جانشین سرمربی مسعتفی پرسپولیس توسط هیئت‌مدیره و سایر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: ذوب آهن امشب به تیمی باخت که سه برابر بیشتر از ما هزینه کرده و نماینده کشورمان در رقابت های بسکتبال آسیا است.

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: ذوب آهن باشگاه بزرگ، با هویت و با قدمت زیاد است و این سابقه درخشان، به این تیم اعتبار می‌دهد و مثل یک نیروی نامریی قدرت تیم را افزایش می‌دهد.

کیش - ایرنا - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: طبق رایزنی انجام شده با فدراسیون فوتبال ایران، کیش به عنوان میزبان جام جهانی 2027 فوتبال ساحلی به صورت رسمی به فیفا پیشنهاد شد.

تهران - ایرنا - مهاجم ملی‌پوش ایرانی اتحاد کلباء پس از درخشش در هفته‌های اخیر در لیگ امارات، نامزد بهترین بازیکن ماه شد.

تهران - ایرنا - مدافع استقلال مورد توجه سپاهان قرار گرفته و طلایی‌پوشان در اندیشه جذب بازیکن آبی‌های پایتخت هستند.

تهران - ایرنا - تیم‌های کره‌جنوبی، استرالیا و عمان در بازی‌های دوستانه در راستای آماده‌سازی جام ملت‌ها، به ترتیب برابر عراق، بحرین و امارات به پیروزی رسیدند.

کیش - ایرنا - تیم تنیس 2 نفره ایران نائب قهرمان رقابت‌های جهانی مردان در جزیره کیش شد.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال اتلتیکومادرید با برتری مقابل حریف دسته دومی خود، از تکرار کابوس در کوپادل‌ری جلوگیری کرد.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال هال‌سیتی در حضور 82 دقیقه‌ای مهاجم ایرانی این تیم برابر بیرمنگام در جام حذفی انگلیس به تساوی رسید.

تهران - ایرنا - هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مصوب کرد که در صورت جدایی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه، جایگزین وی خارجی خواهد بود.

ایرنا - تهران - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، گفت: با انتقال سند دو ورزشگاه امام رضا و شهید کاظمی به سرخابی‌ها مشکل مالکیت آنها در آسیا حل و گام بزرگی برداشته شد.