یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایسنا

ورزشی خبرگزاری ایسنا

بازیکن پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان با تمجید از عملکرد این تیم مقابل استقلال در فینال جام حذفی، گفت: نباید فراموش کنیم که فولاد تیم بزرگی چون استقلال را برد که حرف زیادی برای گفتن داشت اما فولاد، تیم روزهای سخت است و با قهرمانی در جام حذفی این موضوع را ثابت کرد.

پس از برگزاری دومین جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو، شنیده‌ها حاکی است تغییر کادر فنی تیم ملی تکواندو قطعی شده است.

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان در فینال جام حذفی و در مصاف برابر فولاد نتوانستند عملکرد خوبی از خودشان بر جای بگذارند.

با نزدیک شدن به پایان بازی‌های المپیک توکیو 2020 نحوه اجرای المپیک تحت محدودیت‌های شدید برای اطمینان از «بی‌خطر و ایمن بودن» در میان همه‌گیری کووید -19 مورد بررسی قرار گرفت.

با صدور حکم محرومیت و جرایم سنگین برای سرمربی و مربی باشگاه گل‌گهر سیرجان، قرار است جلسه‌ای برای بررسی ارسال درخواست تجدید نظر به کمیته استیناف در این باشگاه برگزار شود.

مرد شماره 4 فولادی ها، این روزها به چهره محبوب تری از قبل تبدیل شده است.

ویسل کوبه ژاپن، بویان کرکیچ را نیز به جمع بازیکنان خود اضافه کرد.

دومین جلسه کمیته فنی فنی فدراسیون تکواندو به منظور بررسی عملکرد تکواندو در المپیک توکیو صبح امروز (دوشنبه) با حضور اعضاء تشکیل شد.

در پایان مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های قهرمانی جهان والیبال ساحلی ناشنوایان در لهستان، تیم ملی ایران حریفانش را شناخت.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان می گوید فولاد با رسیدن به قهرمانی جام حذفی آن هم با پنجره بسته، کار بزرگی انجام داد.

کمیته انضباطی رای خود را درباره سرمربی و مربی تیم گل گهر سیرجان اعلام کرد.

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و صرف انرژی و هزینه های زیاد، تیم دو نفره کاراته بانوان ایران با هدایت سمانه خوش قدم با نمایشی ضعیف به کار خود در المپیک توکیو پایان داد.

سرمربی هلندی تیم ملی فوتبال عراق 5 بازیکن دو رگه را به اردوی تیم دعوت خواهد کرد.

کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال اعلام کرد، تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور (آقایان) در سال جاری باید تا تاریخ 23 مرداد ماه اعلام آمادگی کنند.

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان باید در ضربات پنالتی مقابل فولاد در فینال جام حذفی از نفرات بهتری استفاده می‌کردند.

در آستانه مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر بار دیگر اسکوچیچ نمی‌خواهد دیدار تدارکاتی برگزار کند اما این سؤال مطرح می‌شود که چرا اسکوچیچ باز هم از برگزاری بازی‌های تدارکاتی منصرف شده است؟