سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

بازار طلا

بازار طلا

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌تنش‌های سیاسی در منطقه هم یکی از عوامل رشد نرخ ارز و طلا در بازار بود، اما باید توجه داشت عواملی که ماهیت اقتصادی ندارند دوام زیادی ندارند و قیمت‌ها به همان روال عادی بر می‌گردد. تنش‌های سیاسی در منطقه هم یکی از عوامل رشد نرخ ارز و طلا در بازار بود، اما باید توجه داشت عواملی که ماهیت اقتصادی ندارند دوام زیادی ندارند و قیمت‌ها به همان روال عادی بر می‌گردد. رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سعیدی گفت: 426 میلیون دلار ارز به کالاهای اساسی و دارو از سوی مرکز مبادله طلا و ارز اختصاص یافته است.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اظهارات فعالان بازار طلا و ارز، قیمت سکه در مقایسه با پایان روز قبل، 2 میلیون تومان کاهش یافته است. همچنین قیمت ارز نیز 6 هزار تومان نسبت به صبح روز قبل کاهش داشته است.

وب‌گاه گسترش

امروز، قیمت هر اونس طلا با افزایش 0.50 درصدی به 2355 دلار و 98 سنت رسید.

وب‌گاه الف

سید علی گفت: همزمان با اینکه بانک مرکزی ارز را با نرخ‌های 28500 و 40 هزار تومان برای واردات کالاهای اساسی تخصیص می‌دهد، از سوی دیگر وزارت صنعت، معدن و تجارت باید نظارت بر توزیع را به درستی اعمال کند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

طبق اعلام فعالان بازار طلا و ارز قیمت سکه نسبت به معاملات پایانی دیروز دو میلیون تومان و قیمت ارز 6 هزار تومان نسبت به صبح دیروز کاهش یافته است.

خبرگزاری تسنیم

درحالی با پاسخ نظامی ایران به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی برخی پیش بینی رشد غیرمنتظره نرخ دلار را می کردند، ولی نمایش اقتدار نظامی ایران نه تنها قیمت‌های تخیلی ارز را محقق نکرد، بلکه قیمت‌ها کاهشی شد.

وب‌گاه گسترش

بانک مرکزی قرار است اولین حراج سکه در سال جدید را امروز، دوشنبه 27 فروردین ماه از ساعت 12 برگزار کند. این حراج شامل عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 خواهد بود. این نخستین حراج سکه در سال 1402 محسوب می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیر یک صرافی در تهران گفت: طلای جهانی سقف قیمت قبلی خود را شکست و امسال یک جهش ناگهانی را تجربه کرد که همین موضوع تاثیر به سزایی بر رشد نرخ طلای جهانی و به تبع آن رشد نرخ طلا در داخل کشور گذاشت.

وب‌گاه گسترش

علیرغم فضاسازی‌های افزایشی در ساعات اولیه روز قبل، قیمت طلا و سکه در بازار طلا و سکه در مسیر نزولی حرکت کرد.

وب‌گاه الف

اولین حراج سکه در سال جدید بناست از ساعت 12 امروز دوشنبه 27 فروردین ماه با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی آغاز شود.

وب‌گاه گسترش

بر اساس گزارش‌ها، تنش‌های ژئوپولیتیکی در خاورمیانه همچنان موضوع محوری هستند که معامله‌گران بازار طلا، سکه و ارز به آن توجه دارند. این مسئله پس از پاسخ تلافی‌جویانه سپاه ایران برجسته‌تر شده و حالا فعالان بازار بر احتمالات سیاسی موجود در منطقه تمرکز دارند. این مهم موجب کاهش معاملات روز گذشته شده است. با این حال، معامله‌گران چشم‌انداز بازار امروز را چگونه ارزیابی می‌کنند؟ احتمالات سیاسی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هر گرم طلا 18 عیار، امروز به 3,781,400 (سه میلیون و هفتصد و هشتاد و یک هزار و چهارصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر 0 درصدی داشته است.

خبرگزاری تسنیم

اولین حراج سکه در سال جدید بناست از ساعت 12 امروز دوشنبه 27 فروردین ماه با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی آغاز شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت طلا ثبات داشت و هر گرم طلا 18 عیار، امروز به 3,781,400 (سه میلیون و هفتصد و هشتاد و یک هزار و چهارصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر است.