سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

بازار طلا

بازار طلا

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، قیمت طلا تغییر چندانی در معاملات روز چهارشنبه نداشته است. تقاضا برای این فلز گرانبها به عنوان یک پشتوانه ایمن در بحبوحه تنش‌های خاورمیانه تاثیر احتمال کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال جاری میلادی را خنثی کرده است. قیمت هر اونس طلا امروز با 0.01 درصد افزایش به 2383 دلار و 14 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک با...

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.01 درصد افزایش به 2383 دلار و 14 سنت رسید.

وب‌گاه گسترش

در روز سه‌شنبه، قیمت طلا و سکه به همراه نوسانات محدود دلار و افزایش قیمت طلای جهانی در زمان بسته بودن بازارهای داخلی، تحت تأثیر قرار گرفت. همچنین، معامله‌گران افزایش قیمت‌ها را به عواملی مانند افزایش مبادلات میان فعالان صنف طلا نسبت می‌دهند.

وب‌گاه گسترش

با وجود سایه تورم و رکود بر اقتصاد آمریکا و ریسک‌های ژئوپلتیک که اقتصاد جهانی را تهدید می‌کنند، قیمت جهانی طلا طی یک ماه گذشته بیش از 170 دلار افزایش یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا و سکه روز سه‌شنبه با نوسانات محدود دلار و افزایش قیمت طلای جهانی در زمان بسته بودن بازارهای داخلی همراه شد. همچنین معامله‌گران رشد قیمت‌ها را متاثر از افزایش مبادلات میان فعالان صنف طلا نیز می‌دانند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاملات امروز بازار طلا و ارز حکایت از روند صعودی قیمت سکه و طلا در مقایسه با روز گذشته داشت؛ معامله گران هم در بازار ارز منتظر سفر رافائل گروسی به تهران و نتایج آن ماندند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت طلا روند صعودی داشت و هر گرم به 3,818,100 (سه میلیون و هشتصد و هجده هزار و یکصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 2.05 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا 18 عیار به 3,818,100 (سه میلیون و هشتصد و هجده هزار و یکصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 2.05 درصدی داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با وجود افزایش قیمت طلا در بازار جهانی، طلا و سکه در بازار ایران در مسیر نزولی حرکت کرد. قیمت طلا و سکه در معاملات سومین روز هفته در روند کاهشی قرار گرفت. افت هزار تومانی قیمت دلار منجر به تغییر کانال تمامی قطعات سکه شد. فروکش کردن اوضاع سیاسی از التهاب بازار طلا کاسته و معاملات در این بازار همچنان کاهشی است. قیمت طلا و سکه در شروع معاملات روز دوشنبه همزمان با افت هزار تومانی قیمت دلار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سکه بازان در روزهای اخیر شاهد نوسان کاهشی قیمت سکه امامی بوده اند اما آیا این روند ادامه دارد و سکه امامی در مسیر کاهش قیمت پیش خواهد رفت؟

وب‌گاه خبر آنلاین

با وجود افزایش قیمت طلا در بازار جهانی، طلا و سکه در بازار ایران در مسیر نزولی حرکت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا و سکه در معاملات سومین روز هفته در روند کاهشی قرار گرفت. افت هزار تومانی قیمت دلار منجر به تغییر کانال تمامی قطعات سکه شد. فروکش کردن اوضاع سیاسی از التهاب بازار طلا کاسته و معاملات در این بازار همچنان کاهشی است.

وب‌گاه گسترش

برخی از ارزهای دیجیتال با پشتوانه طلا نیز اخیرا و با وجود رکود کلی بازار کریپتو، در حال رشد بوده‌اند که در ادامه، به بررسی وضعیت آنها می‌پردازیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برای نگهداری ارزش دارایی در دوران بحرانی یک روش ساده پیشنهاد می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که اخبار و سیگنال‌های سیاسی حول محور اتفاقات اخیر در خاورمیانه موجب داغ شدن گمانه زنی ها میان معامله گران ارز و سکه شده، رسانه ها از تداوم دومینوی ریزش قیمت دلار و سکه در بازار امروز دوشنبه 27 فروردین ماه خبر می‌دهند.