سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

بازار طلا

بازار طلا

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بازار ارز و طلا از امروز با فروکش کردن تنش‌های سیاسی، آرام می‌شود.

وب‌گاه گسترش

به تازگی در بازار معاملات، قیمت طلا امروز افزایش یافت و هر اونس آن به 2,392 دلار رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه قیمت‌های کنونی به ثبات رسیده است از احتمال نوسان 1 تا 3 درصدی قیمت‌ها در روزهای آینده خبر داد. رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه قیمت‌های کنونی به ثبات رسیده است از احتمال نوسان 1 تا 3 درصدی قیمت‌ها در روزهای آینده خبر داد. در آخرین روز معاملات طلا و سکه در هفته جاری قیمت‌ها اندکی افزایش یافت؛ با سیر صعودی نرخ ارز قیمت طلا و سکه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

گلدمن ساکس در روز قبل پیش‌بینی خود از طلا را تغییر داد و آینده طلا را درخشان‌تر پیش‌بینی کرد. گلدمن ساکس در روز قبل پیش‌بینی خود از طلا را تغییر داد و آینده طلا را درخشان‌تر پیش‌بینی کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ قیمت طلا در چند روز اخیر با نوسانات مختلفی همراه شد. گفته می شود بازار دچار هیجان قیمتی است و احتمال ریزش مجدد قیمت ها وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز سه‌شنبه با روند صعودی فاکتورهای اساسی همراه شد و در تمام قطعات و وزن‌ها افزایش داشت. روند شارپی رشد قیمت دلار در دو روز گذشته بازار طلا را با جهش‌های قیمتی قابل توجهی همراه کرده است. قیمت سکه امروز دوباره بالا رفت قیمت سکه امروز با روند صعودی فاکتورهای اساسی همراه شد و در تمام قطعات و وزن‌ها افزایش داشت. قیمت سکه در یک قدمی 45 میلیون تومان قرار گرفت. قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز...

وب‌گاه مشرق نیوز

سکه تمام بهار آزادی امروز (پنجشنبه، 30 فروردین) با افزایش 300 هزار تومانی نسبت به روز گذشته به 44 میلیون و 700 هزار تومان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان بورس کجا با کنایه درباره بانک مرکزی حرف زد. اینجا که گفت: «تصمیمات اتخاذ شده در دستگاه‌های مختلف اقتصادی بدون در نظر گرفتن اثرات آن بر سایر بخش‌ها است، اثر سود بانکی 30 درصد شدید است که سال گذشته آن را در بورس تجربه کردیم. ابلاغ یکباره بخش‌نامه‌ها سرمایه‌گذاران را غافلگیر می‌کند ومشارکت با غافلگیری محقق نمی‌شود. باید مفروضاتی داشته باشیم که تا انتهای سرمایه‌گذاری به آن پایبند...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلا عقب نشینی کرد و ارزش هر گرم به 3,799,600 (سه میلیون و هفتصد و نود و نه هزار و ششصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.56 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا شیب نزولی را تجربه کرد و ارزش هر گرم آن به 3,799,600 (سه میلیون و هفتصد و نود و نه هزار و ششصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.56 درصدی داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران گفت: برگزاری حراج‌های شمش طلا در دولت سیزدهم منجر به شفافیت و حذف واسطه گری در بازار شد که نفع تولیدکنندگان این صنعت را به همراه داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا در بازار جهانی وارد فاز ریزشی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری رویترز اعلام کرده که تحریم‌های احتمالی ایالات متحده احتمالا در حوزه نفت نخواهد بود زیرا بایدن از افزایش قیمت نفت و نارضایتی چین به عنوان بزرگترین خریدار نفت ایران بیم‌ناک است.

وب‌گاه گسترش

امروز قیمت هر اونس طلا با افزایش 0.01 درصدی به 2383 دلار و 14 سنت رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا 18 عیار به 3,758,100 (سه میلیون و هفتصد و پنجاه و هشت هزار و یکصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.19 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا 18 عیار به 3,758,100 (سه میلیون و هفتصد و پنجاه و هشت هزار و یکصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.19 درصدی داشته است.