یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بازدید از لانه جاسوسی برای عموم مردم و توریست‌ها از سراسر کشورهای جهان آزاد است

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
بازدید از لانه جاسوسی برای عموم مردم و توریست‌ها از سراسر کشورهای جهان آزاد است

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حضور یک شهروند آمریکایی در موزه لانه جاسوسی (بنیاد بین‌المللی استکبار شناسی) که در محل سفارت سابق ایالات متحده آمریکا و مرکز سازمان بسیج دانشجویی واقع شده است، واکنش‌هایی را به دنبال داشته است. مجید علیزاده، مدیر موزه لانه جاسوسی در این خصوص گفت: با توجه به اینکه موزه لانه جاسوسی (بنیاد بین المللی استکبار شناسی) یک موزه سیاسی با محتوای استکبار...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حضور یک شهروند آمریکایی در موزه لانه جاسوسی (بنیاد بین‌المللی استکبار شناسی) که در محل سفارت سابق ایالات متحده آمریکا و مرکز سازمان بسیج دانشجویی واقع شده است، واکنش‌هایی را به دنبال داشته است.

مجید علیزاده، مدیر موزه لانه جاسوسی در این خصوص گفت: با توجه به اینکه موزه لانه جاسوسی (بنیاد بین المللی استکبار شناسی) یک موزه سیاسی با محتوای استکبار شناسی و استعمارستیزی است، لذا بازدید برای عموم مردم و توریست‌ها از سراسرکشور‌های جهان آزاد می‌باشد.

وی افزود: بنابراین تعداد زیادی از مخاطبین با دیدگاه‌های مختلف سیاسی به صورت عمومی از سراسر جهان و همه روزه از این موزه بازدید نموده و با تاریخ استعمار ستیزی مردم ایران و افول لیبرالیسم و نهایتا نظریه تمدن نوین اسلامی آشنا می‌شوند و طبیعی است که مجموعه موزه در خصوص سوابق مخاطبین مسئولیتی نداشته باشد.

پیشتر ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری به سوالی در خصوص حضور یک تبعه آمریکایی در لانه جاسوسی سابق آمریکا اینگونه پاسخ داد: «شهروندان آمریکایی منعی برای سفر به ایران ندارند». وی افزود: شهروندان جمهوری اسلامی ایران نیز امکان سفر به آمریکا را دارند، ولی اینکه آیا این فرصت‌ها برابر و مساوی است مورد قضاوت قرار می‌گیرد.