جمعه 10 فروردین 1403

بازدید معاون قضائی دادستان کل کشور از سازمان ویژه اقتصادی انرژی پارس

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
بازدید معاون قضائی دادستان کل کشور از سازمان ویژه اقتصادی انرژی پارس

به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری فارس، غلامعباس ترکی معاون قضائی دادستان کل کشور روز چهارشنبه در جریان سفر به شهرستان عسلویه با حضور در سازمان ویژه اقتصادی انرژی پارس از طرح‌های در حال توسعه و اقدامات و فعالیت های این سازمان بازدید کرد.

معاون قضائیدادستان کل کشور پس از بازدید از پالایشگاه های عسلویه و سکوی فاز 14 پارس جنوبی در خلیج فارس در جلسه شورای اداری شهرستان حاضر و دستورات قضائیلازم در خصوص رفع برخی مشکلات قضائیاین سازمان و کارکنان آن را صادر کرد.

وی در این بازدید که مهدی مهرانگیز، رئیس کل دادگستری استان بوشهر و حسن پور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز حضور داشت، ضمن قدردانی از زحمات تلاشگران صنعت گاز در پارس جنوبی گفت: احداث و توسعه صنایع نفت و گاز در منطقه ویژه اقتصادی پارس برای تامین انرژی که به دست توانای متخصصان ایرانی انجام شده است از افتخارات نظام اسلامی است.

ترکی افزود: توسعه متوازن و پایدار مستلزم سیاست‌گذاری و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های اقتصاد دانش‌بنیان، اقتصاد مقاومتی و استحکام ساخت درونی قدرت است. از سوی دیگر توجه به نیروی انسانی سالم و کارآمد به عنوان محور توسعه پایدار ضروری است.

وی افزود: بر همان اساس انتظار می‌رود مدیران منطقه ویژه و شرکت‌ها بیش از گذشته به ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی به‌خصوص برای آموزش و اشتغال اهالی محلی و کنترل آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در منطقه توجه داشته باشند.

معاون دادستان کل کشور همچنین ابراز امیدواری کرد منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی در خصوص اجرای حدنگاری اراضی و مقدمات صدور اسناد مالکیت مردم با دستگاه قضائی در استان و سازمان ثبت اسناد و املاک همکاری نزدیکی داشته باشد تا هرچه سریع‌تر ضمن رفع تعارضات و اختلافات اراضی صدور اسناد مالکیت مردم تسریع و تسهیل شود.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید غلامعباس ترکی قوه قضائیه مسؤولیت‌های اجتماعی آسیب های اجتماعی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است