دوشنبه 2 مهر 1403

بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی کمانداران نوجوان و جوان

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی کمانداران نوجوان و جوان

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان نوجوانان و جوانان بازدید کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان؛ محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، عصر امروز (دوشنبه) با حضور در کمپ تیروکمان از اردوی کمانداران نوجوان و جوان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در چین تایپه بازدید کرد.

محمد شروین اسبقیان در جمع ملی‌پوشان اظهار داشت: ابتدا هفته دفاع مقدس را گرامی می‌دارم و به روح شهدای دفاع مقدس، امنیت و خدمت سلام می‌فرستم. امروز امنیت و آرامشی که در خانواده داریم به دلیل دلاورمردی ها و ایستادگی رزمندگان در دفاع مقدس بوده است. آنها در یک جنگ نا برابر در مقابل دشمن ایستادند تا ما در آرامش باشیم.

شعبانی‌بهار: حرکت رو به جلو تیراندازی با کمان شروع شده است

وی تاکید کرد: ورزشکاران به عنوان خط‌شکنان جبهه فرهنگی در خط مقدم هستند. وقتی ورزشکاری بر پرچم سجده می‌کند و سرود ایران به صدا در می‌آید و پرچم به اهتزاز در می‌آید، مایه مباهات است.

اسبقیان افزود: رهبر به ورزشکاران علاقه زیادی دارند و به ورزش اهمیت زیادی می‌دهند. امروز شما جانشینان خلف رزمندگان هستید که در جبهه فرهنگی ایستادید. پرچم و سرود ملی خط قرمز همه شماست.

معاون وزیر ورزش تصریح کرد: مقام قهرمانی، مدال و سکو یک روز تمام می‌شود و آنچه می‌ماند فداکاری و از خودگذشتگی است. با آرامش می‌توانید اتفاقات خوبی را رقم بزنید. فدراسیون و ما همواره در کنار شما هستیم و قطعا با آرامش معنوی که دارید در مسابقات پیش رو موفق خواهید شد.

در پایان نیز شعبانی بهار رئیس فدراسیون، پاداش مدال آوران در قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا را اعلام کرد. بر این اساس پاداش مدال طلا 50 میلیون تومان، نقره 35 میلیون تومان و برنز 20 میلیون تومان خواهد بود.