پنج‌شنبه 12 مهر 1403

بازگشت پروازها در کشور به حالت عادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
بازگشت پروازها در کشور به حالت عادی

جعفر یازرلو روز پنجشنبه درباره آخرین وضعیت نشست و برخاست پروازها در فرودگاههای کشور اظهار داشت: مسافران می‌توانند برنامه پروازی خود را از شرکت هواپیمایی مربوط پیگیری و از انجام سفر قبل از عزیمت به فرودگاه اطمینان حاصل کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پس از اطمینان از شرایط مساعد و ایمن پروازی و اتمام محدودیت پیش‌آمده، شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام عملیات پروازی از ساعت 5 بامداد امروز - 12 مهر ماه - هستند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌های هواپیمایی نیز، نسبت به استرداد کامل بهای بلیت پروازهای ابطال شده به مسافران اقدام خواهند کرد.

خبر مرتبط برقراری مجدد پروازها از ساعت 5 صبح پنجشنبه (12 مهرماه)

اقتصادنیوز: پس از اطمینان از شرایط ایمن پروازی و اتمام محدودیت‌ها، شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام عملیات پروازی پس از 5 صبح فردا هستند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی افزود: در صورت لزوم سازمان هواپیمایی کشوری اطلاعات و اخبار لازم را به اطلاع شرکت‌های هواپیمایی و مسافران خواهد رساند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 10 مهرماه 1403 برابر با اول اکتبر 2024 در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

بر همین اساس، برای حفظ ایمنی پروازها و شرایط منطقه، همه پروازها در سراسر کشور تا ساعت پنج صبح پنجشنبه (12 مهرماه) باطل اعلام شده بود.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
بازگشت پروازها در کشور به حالت عادی 2