شنبه 7 مهر 1403

«بازی اختاپوس» دوباره به تلویزیون آمد اما وعده‌ها عملی نشد!

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
«بازی اختاپوس» دوباره به تلویزیون آمد اما وعده‌ها عملی نشد!

مجموعه مستند «بازی اختاپوس» در حالی امشب به آنتن شبکه یک سیما می‌رسد که پیش از این وزارت ارشاد وعده ساخت چند فیلم درباره واکاوی پشت پرده جنایات صهیونیست‌ها و ادامه «بازمانده» را داد اما هنوز خبری از تحقق این وعده‌ها منتشر نشده است.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، روزهای جنایات صهیونیست‌ها خبر از ساخت سریال‌ها و فیلم‌هایی به گوش می‌رسد چند کمپانی ساخت فیلم که تحت حمایت صهیونیست‌ها، آثار نمایشی تولید می‌کنند در دستور کار دارند. فیلم‌هایی که احتمالاً کفه ترازوی اتفاقات را به سمتِ اسرائیلی‌ها سنگین خواهد کرد و به تحریف این دوره تاریخی می‌پردازد.

در همین روزها هنوز خبری از ساخت فیلم و سریال جدی درباره جنایات و خباثت‌های صهیونیست‌ها در داخل ایران نمی‌آید. وعده‌هایی که پیش از این همزمان با عملیات طوفان الاقصی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر از ساخت چند فیلم در این باره و خصوصاً ساخت فصل جدید «بازمانده» دادند. اما تاکنون هیچ خبری از پیش‌تولید و یا تولید این آثار داده نشد.

شروع پخش سریالی در تلویزیون که عوامل آن شهید شدند

در همین حال و احوال همان مجموعه‌های قدیمی دوباره پخش می‌شوند و مستند «بازی اختاپوس» که جزو جدیدترین آثار در این زمینه به شمار می‌رود برای دومین بار امشب به شبکه یک سیما می‌رسد. این مجموعه مستند 10 قسمتی به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی، جریان مقاومت فلسطین و عملیات طوفان‌الأقصی می‌پردازد.

مستندها و آثار نمایشی که ضرورت دارد برای بالا رفتن شناخت نسل جوان امروز نسبت به جنایت‌های اسرائیلی‌ها و صهیونیست‌ها و مظلومیت فلسطینی‌ها و نبرد جریان‌های مقاومت ساخته شوند. البته مستندهایی از جمله «بازی اختاپوس» ساخته شده‌اند اما لازم است صدا و سیما، سینما و جریان‌های رسانه‌ای دیگر هرچه زودتر کار تولید سریال یا فیلمی با این مضامین را در دستور کار خود قرار دهند.

مجموعه مستند «بازی اختاپوس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد فیاضی از امشب (7 مهرماه) روزهای زوج ساعت 18:15 روی آنتن تلویزیون می‌رود.