دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

باقرزاده: دبیر احساسی حرف زده؛ شک نکنید بهترین تیمش را به هانگژو می فرستد / مجمع همیشه محل نقد و اظهارنظر هست

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
باقرزاده: دبیر احساسی حرف زده؛ شک نکنید بهترین تیمش را به هانگژو می فرستد / مجمع همیشه محل نقد و اظهارنظر هست

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: دبیر احساسی حرف زده؛ شک نکنید بهترین تیمش را به هانگژو می فرستد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فضل الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی در پایان مجمع عمومی اظهار داشت: یکی از مجامع خیلی خوب برگزار شد و مجمع قرار بود انتخاباتی باشد که مصوبه آئین‌نامه را نداشتیم.

وی درباره جنجال های رخ داده در مجمع گفت: جنجالی در کار نبوده، مجمع همیشه محل نقد و اظهارنظر هست. همه اعضا حضور داشتند و نظراتی دادند. دبیر، صالحی‌امیری و همه صحبت کردند. فلسفه وجود مجامع همین است و نگاه‌ها تفاوت دارد. رای داده شده اهمیت دارد و تصمیم اعضا. اعضای هیات اجرایی پست حقیقی است و با حقوقی وارد می‌شوند اما حقیقی ادامه می‌یابد. در همه همین است.

وی درباره انتقادات به هیات اجرایی گفت: اساسنامه مصوب مجلس، دولت، شورای نگهبان و IOC این را می‌گوید که پست‌های هیات اجرایی، حقیقی است. پایان دوره یعنی پایان تغییر و تحول انتخاباتی. اساسنامه قبلی مصوبه جایی را نداشت و نباید آئین‌نامه را به مصوب IOC واگذار می‌کردیم. الان هم تصویب شده که به آن‌جا بفرستیم. بلافاصله پس از بازی‌های آسیایی انتخابات خواهیم داشت.

باقرزاده با اشاره به مباحث صورت گرفته درباره بودجه بیان کردک چانه ورزش کوچک است و پول کم. به یکی از فدراسیون‌های اروپایی 10 میلیون دلار می‌گیرند، یعنی کل بودجه فدراسیون‌های ما. بودجه افزایش یافته اما با بیش از 30 درصد داده شدن، باز هم کم است.

وی در پاسخ به این سئوال که دبیر گفته تیم سوم کشتی را به بازیهای آسیایی می فرستد، گفت: دبیر احساسی حرف زده. دبیر بهترین تیمش را برای بازی‌های آسیایی می‌فرستد، شک نکنید. بودجه محدود است و بار بازی‌های آسیایی را ووشو، تکواندو، تیراندازی، کبدی و سایر می‌کشند.

انتهای پیام /