یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

بانک مرکزی

بانک مرکزی

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس اقتصادی گفت: بازار ارز در یک هفته اخیر روند نزولی داشته به طوری که دلار به نزدیک 60 هزار تومان رسیده و تا زمانی که آرامش در فضای سیاسی و اقتصادی حاکم باشد نرخ ارز در همین حدود‌ها خواهد ماند و خبری از افزایش قیمت دلار نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نرخ رشد نقدینگی طی سال‌های اخیر از کانال 20 درصد کمتر نشده و حتی در برهه ای از کانال 40 درصد فراتر رفته است. اقتصاددانان نظرات مختلفی در واکنش بانک مرکزی به نرخ رشد نقدینگی ارائه داده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بانک مرکزی به شکل فصلی اقدام به انتشار میزان تسهیلات‌دهی شبکه بانکی به اشخاص مرتبط هر بانک می‌کند، در این میان نسبت تسهیلات سررسید گذشته اشخاص مرتبط به بانک‌ها قابل بررسی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: در دوره فعلی 7 برابر نوسازی داشتیم که این نشان از تفکر انقلابی و جهادی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه گسترش

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن درباره عدم عملیاتی شدن قانون واردات خودروهای کارکرده اظهار داشت: وزارت صنعت با این موضوع موافقت و هماهنگی دارد، اما بخش‌های دیگر دولت به شکلی موافق نبوده و مانع می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست مرکز صنایع دستی و فرش دستباف گفت: صادرات فرش دستبافت سال گذشته حدود 40 میلیون دلار بود که این میزان نسبت به سال قبلش کاهش 20 درصدی داشته است.

وب‌گاه گسترش

قیمت هر اونس طلا با کاهش 0.2 درصد به مقدار 2 هزار و 331 دلار رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

روند کاهشی جدید نرخ ارز قوی‌تر از انتظارات فعالان بازار ظاهر شد. شاخص های ارزی بازار تهران در روز گذشته نیز افت نرخ های چشمگیری را تجربه کردند و در این راستا قیمت هر برگ اسکناس دلار به کانال 60 هزار تومانی رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری تسنیم

تازه‌ترین آمار از عملکرد نظام بانکی در طرح نهضت ملی مسکن نشان می دهد، همچنان 18 بانک تا 31 فروردین سال جاری یک ریال هم به این طرح تسهیلات پرداخت نکرده اند.

وب‌گاه تابناک

قمری‌وفا در واکنش به اظهارات میرسلیم گفت: عقل سلیم حکم می‌کند انسان قبل از گفتار و نوشتار، کمی فکر کند!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت هر اونس طلا با 0.2 درصد کاهش به 2 هزار و 331 دلار رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، قیمت نفت در اولین ساعات تجارت در روز دوشنبه در آسیا کاهش یافته است. مذاکرات صلح بین رژیم صهیونیستی و حماس در قاهره ترس از گسترده شدن درگیری در خاورمیانه را کاهش داده و اطلاعات تورم آمریکا بیش از پیش دورنمای کاهش زود هنگام نرخ بهره فدرال رزرو را کمرنگ کرده است. قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 82 سنت معادل 0.92 درصد کاهش...