شنبه 29 اردیبهشت 1403

بانک مرکزی

بانک مرکزی

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس قوه قضاییه در جمع دانشجویان کهگیلویه و بویراحمدی آخرین اقدامات انجام شده در پرونده چای دبش را تشریح کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت در نشست اخیر خود، به بررسی ادعاهایی پرداخت که بیان می‌کردند دولت سیزدهم بیشترین میزان چاپ پول را دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی اقتصادی دولت درباره طرح کالابرگ فجرانه اظهار کرد: دولت و مجلس به صورت مشترک اهتمام به تأمین منابع برای تداوم اجرای این طرح دارند و اخبار متعاقباً اعلام می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس آمارهای بانک مرکزی در فروردین 1403 بیش از 240 همت تسهیلات توسط شبکه بانکی به پرداخت رسیده که حدود 14.8 درصد آن به خانوار و 85.2 درصد به صاحبان کسب و کار تخصیص یافته است.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی اقتصادی دولت، گفت: نرخ تورم نقطه به نقطه در پایان فروردین به 30.9 درصد رسید در حالی که نرخ تورم نقطه به نقطه فروردین 1402 بیش از 55 درصد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وام قرض‌الحسنه اشتغالزایی فردی در سال جاری 150 میلیون تومان و کارفرمایی حداکثر 4 میلیارد تومان است؛ بانک مرکزی ضمن ابلاغ بخشنامه شرایط تضامین این وام را تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمارها نشان می‌دهد در سال گذشته حدود 8 درصد از وام‌ها در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده که حدود 2 درصد در قیاس با 1401 افزایش پیدا کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌های عامل، شرایط پرداخت وام اشتغالزایی را در سال 1403 ابلاغ و تأکید کرد: سقف فردی تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی به 1500 میلیون ریال و سقف کارفرمایی به ازای بکارگیری تعداد افراد مددجو متناسب با سقف فردی حداکثر تا 40000 میلیون ریال و مدت بازپرداخت تسهیلات موصوف 7 سال می باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با تصمیم اعضای هیئت مدیره و موافقت بانک مرکزی، سید محمدمهدی احمدی داماد محسن رضایی بار دیگر به عنوان مدیرعامل بانک شهر معرفی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی اقتصادی دولت گفت: مشوق‌های تولیدی که در سال‌های 1401 و 1402 دولت در قالب بودجه مصوب سالانه در نظر گرفته بود در قانون تأمین مالی و زیرساخت‌ها به صورت قانون دائمی درآمد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران گفت: بر اساس درخواست فعالان اقتصادی بخش خصوصی، کمیته ارزی اتاق ایران با مصوبه هیات رئیسه اتاق احیا شده و جلسات این کمیته هر دو هفته با حضور ذی‌نفعان و سیاست‌گذاران ارزی برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با تصمیم اعضای هیئت مدیره و موافقت بانک مرکزی، سید محمدمهدی احمدی داماد محسن رضایی بار دیگر به عنوان مدیرعامل بانک شهر معرفی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمارها نشان می‌دهد در سال گذشته حدود 8 درصد از وام‌ها در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده که حدود 2 درصد در قیاس با 1401 افزایش پیدا کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت وام اشتغال را برای سال 1403 افزایش داد و حداقل و حداکثر رقم آن را اعلام کرد. دولت وام اشتغال را برای سال 1403 افزایش داد و حداقل و حداکثر رقم آن را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین، وام قرض‌الحسنه اشتغالزایی فردی در سال جاری 150 میلیون تومان و کارفرمایی حداکثر 4 میلیارد تومان است؛ بانک مرکزی ضمن ابلاغ بخشنامه شرایط تضامین این وام را تشریح کرد.