یک‌شنبه 15 مهر 1403

بانک مرکزی

بانک مرکزی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه گسترش

براساس اعلام بانک مرکزی، سقف تراکنش های بانکی روزانه با توجه به نوع تراکنش متغیر است.

وب‌گاه فرارو

باید تعدادی خودروساز رقابت پذیر داشته باشیم که در بخش تولید برای ما درآمد ارزی ایجاد کنند و ارزش ریال را ارتقا دهند و در نهایت بتوانیم خودرو مناسب سوار شویم. هر آن کسی که می‌گوید می‌توان بدون مناسبات بین الملل و تولید مناسب، پیشرفت کرد، دروغ می‌گوید. هم اکنون چین و آمریکا در جنگ اقتصادی هستند، اما چین، سیاست خود را به شکلی تنظیم کرده که روابطش با آمریکا و اروپا قطع نشود، چون می‌داند...

وب‌گاه خبر آنلاین

هجدهمین جلسه حراج سکه طلا روز دوشنبه 2 مهرماه 1403، از طریق سامانه معاملات این مرکز برگزار می‌شود.

وب‌گاه الف

آمارهای رسمی نشان می‌دهد که میزان بدهی دولت انگلیس در بحبوحه مشکلات اقتصادی ناشی از برگزیت (خروج از اتحادیه اروپا) و تبعات جنگ اوکراین، به بالاترین حد از سال 1962 میلادی رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلا با رسیدن به سطح 2626 دلار، رکورد تاریخی را ثبت کرد؛ افزایش قیمتی که ناشی از عوامل متعدد سیاسی و اقتصادی در جهان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو انجمن انبوه سازان مسکن گفت: پروژه‌های نهضت ملی مسکن در حال حاضر به دلیل عدم ابلاغ تسهیلات ساخت 800 میلیون تومانی همچنان با کندی روبرو شده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به افزایش قیمت سکه و طلا در بازار داخلی، علت اصلی این روند افزایشی را رکوردشکنی قیمت طلا در بازارهای جهانی دانست که روند صعودی آن تا پایین هفته اخیر ادامه یافت.

وب‌گاه گسترش

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به افزایش قیمت سکه و طلا در بازار داخلی، علت اصلی این افزایش را رکوردشکنی قیمت طلا در بازارهای جهانی عنوان کرد و افزود که این روند صعودی تا پایان هفته گذشته ادامه داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به افزایش قیمت سکه و طلا در بازار داخلی، علت اصلی این روند افزایشی را رکوردشکنی قیمت طلا در بازارهای جهانی دانست که روند صعودی آن تا پایین هفته اخیر ادامه یافت. رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به افزایش قیمت سکه و طلا در بازار داخلی، علت اصلی این روند افزایشی را رکوردشکنی قیمت طلا در بازارهای جهانی دانست که روند صعودی آن تا پایین هفته...

وب‌گاه الف

بینندگان «الف» هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است. گزیده‌ای از نظرات مخاطبان «الف» را ذیل سه مطلب پر بحث هفته به انتخاب تحریریه «الف» بخوانید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هجدهمین جلسه حراج سکه طلا روز دوشنبه 2 مهرماه 1403، از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می‌شود و دارایی موضوع حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته بندی است. زمان واریز وجه از ساعت 12 روز شنبه 31 شهریورماه آغاز و در ساعت 23 روز یکشنبه اول مهرماه پایان می‌یابد. پس از اتمام...

وب‌گاه گسترش

طرح پیش‌فروش و فروش ویژه محصولات برقی شرکت ایران خودرو با سامانه ثبت درخواست خرید به روش اولویت‌بندی (مخصوص متقاضیان خودروهای وارداتی برقی) از روز پنج‌شنبه، 29 شهریور 1403 آغاز شد و تا پایان روز شنبه، 7 مهر 1403 ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه الف

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به افزایش قیمت سکه و طلا در بازار داخلی، علت اصلی این روند افزایشی را رکوردشکنی قیمت طلا در بازارهای جهانی دانست که روند صعودی آن تا پایین هفته اخیر ادامه یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا تهران، گفت: طبق آمارها طی هفته ای که گذشت، یکصد هزارتومان افزایش حباب سکه را در بازار داخلی داشتیم به طوری که قیمت حباب در بازار سکه 7 میلیون و 750 هزار تومان شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هجدهمین جلسه حراج سکه طلا روز دوشنبه 2 مهرماه 1403، از طریق سامانه معاملات این مرکز برگزار می‌شود. هجدهمین جلسه حراج سکه طلا روز دوشنبه 2 مهرماه 1403، از طریق سامانه معاملات این مرکز برگزار می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ هجدهمین جلسه حراج سکه طلا روز دوشنبه 2 مهرماه 1403، از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می‌شود و دارایی موضوع حراج، تمام سکه، نیم سکه...