یک‌شنبه 15 مهر 1403

بانک مرکزی

بانک مرکزی

وب‌گاه مشرق نیوز

آنچه عیان است اینکه حذف ارز ترجیحی و سپس جایگزینی آن با یارانه نقدی در شرایط فعلی که منابع هدفمندی یارانه‌ها یا همان تبصره 14 سابق با کسری گسترده‌ای روبه‌رو بوده، امکان‌پذیر نیست و...

وب‌گاه الف

رئیس کل بانک مرکزی گفت: رمزارز و هوش مصنوعی در دستور کار بانک مرکزی است

وب‌گاه گسترش

دبیر اتحادیه مشاوران املاک تهران اظهار داشت: اگرچه در تابستان امسال قیمت‌ها به طور چشمگیری افزایش نیافت، اما باید به این نکته توجه کرد که در یک یا دو سال گذشته، قیمت مسکن به شدت بالا رفته و در نتیجه مردم دیگر توان خرید ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسعود پزشکیان امروز تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد اما سوال اینجاست که چه کسانی در هواپیمای رئیس جمهور، حضور دارند؟؛ موضوعی که هر سال همزمان با حضور روسای جمهور در نیویورک برای شرکت در اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل مطرح می‌شود و البته، در برخی سالها حواشی بیش از متن پررنگ بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا فرزین در مراسم تکریم و معارفه معاون سابق و جدید فناوری‌های نوین بانک مرکزی که با حضور اعضای هیات عالی و هیات عامل این بانک برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای دکتر محرمیان در مدت مسوولیت خود در این بانک و آرزوی موفقیت برای خانم دکتر مومن واقفی در راستای تحقق ماموریت‌های بانک مرکزی به ویژه در حوزه فناوری‌های نوین گفت: برنامه آتی بانک...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌کل بانک مرکزی در حکمی «نوش‌آفرین مومن واقفی» را به سمت معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی منصوب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طی سالیان گذشته عوامل مختلفی چه از سمت عرضه و چه از سمت تقاضا منجر به ایجاد مشکلات ساختاری در بازار مسکن شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌کل بانک مرکزی در حکمی «نوش‌آفرین مومن واقفی» را به سمت معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی در حکمی خانم نوش‌آفرین مومن واقفی را به سمت معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی منصوب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:: رئیس کل سابق بانک مرکزی گفت: میزان مطالبات بانک مرکزی از بانک‌ها در پایان سال گذشته به 771 هزار میلیارد تومان رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دستور بانک مرکزی ایران از امروز دوشنبه اول مهرماه 1364، پرداخت ارز مسافری عادی به متقاضیان تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد.

وب‌گاه گسترش

فتح‌الله بیات، رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی، در گفت‌وگویی به طرح نمایندگان مجلس برای اصلاح ماده 41 قانون کار اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه نمایندگان مجلس در اقدامی نوین به اصلاح این ماده به منظور تقویت معیشت و واقعی‌سازی دستمزد کارگران پرداخته‌اند، پیشنهاد می‌کنیم که در قانون، امکان تعیین حقوق و دستمزد کارگران به صورت دو بار در سال فراهم شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار در شروع معاملات نقدی امروز با نوسان 50 تا 100 تومانی بازگشایی شد. این اسکناس طی روزهای اخیر نوسان محدودی داشت، اما با همین رشد‌های پلکانی به کریدور ششم نزدیک شده است. چشم معامله‌گران به نتیجه انتخابات آمریکا است و وزنه معاملات در تعادل قرار دارد. قیمت دلار در شروع معاملات نقدی امروز با نوسان 50 تا 100 تومانی بازگشایی شد. این اسکناس طی روزهای اخیر نوسان محدودی داشت، اما با...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هجدهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه 2مهرماه 1403، از طریق سامانه معاملات مرکز مبادله به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود و دارایی موضوع حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس اتحادیه طلا و جواهر درباره وضعیت بازار طلا و سکه در نیمه دوم سال می‌گوید: احتمال کاهش قیمت خیلی کم است و می‌توانیم بگوییم احتمال آن شاید 5 درصد هم نباشد، ولی در صورتی که در بازارهای جهانی پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌ها به واقعیت تبدیل شود، بازار داخلی ما نیز به طور قطع تحت‌تاثیر قرار می‌گیرد.

خبرگزاری اکو نیوز