یک‌شنبه 15 مهر 1403

بانک مرکزی

بانک مرکزی

خبرگزاری تسنیم

مهلت واریز وجه برای شرکت در حراج هجدهم سکه طلا تا ساعت 23 امشب است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی مرکز مبادله با بیان اینکه زمان واریز وجه در حراج هجدهم سکه از ساعت 12 شنبه 31 شهریورماه آغاز شده، اعلام کرد: این فرصت ساعت 23 امروز یکشنبه اول مهرماه پایان می‌یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: داده‌های بانک مرکزی از آخرین آمار نرخ سود بین بانکی در پایان هفته آخر شهریور ماه سال جاری، حاکی از افزایش 0.02 درصدی نرخ سود بین بانکی در چهارشنبه، 28 شهریور ماه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

درحالی 17 بانک به روایت آمار رسمی بانک مرکزی یک ریال هم به نهضت ملی مسکن پرداخت نکردند و عملکرد سایر بانک‌ها هم چندان رضایت بخش نیست که طبق قانون این بانک‌ها رسماً باید جرایم مالیاتی به دولت بپردازند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هجدهمین جلسه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران روز دوشنبه دوم مهرماه برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گزارش‌ها نشان می‌دهد که در طول 6 ماه گذشته، سود خریداران ارز منفی بوده است قیمت دلار در طول 6 ماه گذشته یک‌هزار و 716 تومان ارزان شده است. این یعنی دلار ریزش 2.8 درصدی را تجربه کرده و حالا در قیمت 59 هزار و 230 تومان ایستاده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادینوز: وزیر امور اقتصادی و دارایی برای ارایه تضامین دولتی به طرح های اقتصادی بخش غیر دولتی اعلام آمادگی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پنجاه و دومین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران در تالار معاملات طلای این مرکز برگزار خواهد شد جاماندگان حراج سکه، فردا می‌توانند در پنجاه و دومین حراج سکه شرکت کنند. پنجاه و دومین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران در تالار معاملات طلای این مرکز برگزار خواهد شد جاماندگان حراج سکه، فردا می‌توانند در پنجاه و دومین حراج سکه شرکت کنند. به گزارش عرشه آنلاین پنجاه و دومین حراج شمش طلای مرکز مبادله...

وب‌گاه 55 آنلاین

براساس آمار بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در پایان هفته چهارم شهریور ماه با افزایش 0.02 درصدی به 23.7 درصد رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

نرخ بهره بین بانکی در هفته پایانی تابستان با افزایش همراه بود و بار دیگر به کانال 23.7 درصد بازگشت.

خبرگزاری تسنیم

درحالی 17 بانک به روایت آمار رسمی بانک مرکزی یک ریال هم به نهضت ملی مسکن پرداخت نکردند و عملکرد سایر بانک‌ها هم چندان رضایت بخش نیست که طبق قانون این بانک‌ها رسماً باید جرایم مالیاتی به دولت بپردازند، ولی خبری از پرداخت این جرایم هم نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

پنجاه و دومین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران امروز یکشنبه یکم مهرماه و هجدهمین جلسه حراج سکه نیز فردا برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

در حالی مطابق آمارهای بانک مرکزی خانوار ایرانی در گذشته 40درصد دستمزد خود را صرف خوراکی ها می کرد که اکنون با توجه به گرانی ها این رقم به 25درصد رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌براساس آمار بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در پایان هفته چهارم شهریور ماه با افزایش 0.02 درصدی به 23.7 درصد رسید. داده‌های بانک مرکزی از آخرین آمار نرخ سود بین بانکی در پایان هفته آخر شهریور ماه سال جاری، حاکی از افزایش 0.02 درصدی نرخ سود بین بانکی در چهارشنبه، 28 شهریور ماه است. به گزارش عرشه آنلاین؛ براساس آمار بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در پایان هفته چهارم شهریور ماه با افزایش...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

داده‌های بانک مرکزی از آخرین آمار نرخ سود بین بانکی در پایان هفته آخر شهریور ماه سال جاری، حاکی از افزایش 0.02 درصدی نرخ سود بین بانکی در چهارشنبه، 28 شهریور ماه است.

وب‌گاه گسترش

نرخ بهره بین بانکی از هفته میانی مردادماه روندی افزایشی را طی کرده و پس از 5 هفته افزایش، در هفته منتهی به 21 شهریورماه با کاهش 0.03 درصدی به 23.68 درصد رسید. این نرخ در هفته منتهی به 14 شهریورماه به بالاترین سطح خود در سال جاری با رکورد 23.71 درصد رسید.