سه‌شنبه 17 مهر 1403

بانک‌ها تکلیف طرح‌های سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی را مشخص کنند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بانک‌ها تکلیف طرح‌های سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی را مشخص کنند

بجنورد - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: مهلت به سرانجام رسیدن طرح‌هایی که در قالب تفاهمنامه در سفر ریاست جمهوری به استان منعقد شده بود 2 سال است و بانک‌ها باید تا 2 هفته آینده این طرح‌ها را تعیین تکلیف کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محمود قنبری پنجشنبه در نشست بررسی مصوبات و تفاهم نامه های سفر ریاست جمهوری به استان افزود: در سفر سال گذشته ریاست جمهوری به استان 200 هزار میلیارد ریال طرح در قالب تفاهمنامه به امضا رسید که تاکنون تنها 15 درصد آن اجرایی شده است و این اصلا مورد پذیرش مدیریت ارشد استان نیست. وی علت اجرایی نشدن پروژه ها را عدم پیگیری دستگاه های اجرایی و بانک ها ذکر کرد و افزود: بر اساس دستور استاندار پروژه های مهمی که موجب اشتغالزایی می شود باید در سطح ملی به صورت مستمر مورد پیگیری قرار گیرد.

قنبری گفت: با توجه به وجود قابلیت و ظرفیت های قابل توجه استان در حوزه های مختلف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری و سازمان جهاد کشاورزی باید طرح های بیشتری را معرفی کنند.

رییس جمهوری در تیرماه سال گذشته به استان خراسان شمالی سفر کرده بود.

*س_برچسب‌ها_س*