یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

باید به تیم فرصت داد، غیبت میلاد به ما ضربه زد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
باید به تیم فرصت داد، غیبت میلاد به ما ضربه زد

همه آمل را با والیبال می‌شناسند و جای خالی شهر آمل در لیگ حس خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل قلی‌پور، لیبروی ملی‌پوش تیم تازه لیگ برتری شده طبیعت (لبنیات میهن) پس از پیوستن به این تیم اظهار داشت: خب همین‌طور که شما هم می‌دانید لیگ ما سال به سال در حال رشد کردن و باکیفیت شدن است، به همین دلیل در حال حاضر تمرین انفرادی پیش فصل خودم را شروع کردم تا به آمادگی بهتری برسم تا بتوانم به تیم جدیدم کمک کنم.

وی ادامه داد: امسال برای من سال متفاوتی است به دلیل این که به تیم شهرم طبیعت اسلامشهر پیوستم که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده است و چالش جدیدی برایم محسوب می‌شود، تمام تلاشم را برای این تیم انجام می‌دهم و با تمام توان برای این تیم می‌جنگم تا نتیجه‌ای در خور اسم طبیعت بگیریم.

قلی‌پور در رابطه با تیم تازه وارد طبیعت نیز گفت: این تیم تحت هدایت آقای ابراهیم وادی وارد لیگ می شود که من از بچگی تا به امروز افتخار شاگردی ایشان را داشتم، ایشان کسی است که از گذشته تا به امروز 11 بازیکن به تیم ملی و لیگ برتر معرفی کرده است، که من از سال 79 تا به امروز افتخار شاگردی ایشان و برادرشان آقای علی وادی را دارم و همیشه قدردان تمام زحماتی که برای من کشیدند هستم و خودم را مدیون این عزیزان می‌دانم.

وی در رابطه با وضعیت فصل گذشته خود در تیم هراز آمل گفت: خب سال گذشته سال بسیار خوبی برای من بود چون دوباره به شهری برگشته بودم که 6 سال با تیم کاله خاطره‌های خیلی خوبی از آن دارم، سال گذشته با تمرین و پشتکار توانستم عملکرد بسیار خوبی در دریافت اول و توپ‌گیری داشته باشم و وظیفه خودم را به نحو احسن انجام دادم. البته این نظر کادر فنی نسبت به من است که عرض کردم و توانستیم با مدیریت آقای عطایی و کمک کادر فنی و بچه‌ها نایب قهرمان لیگ باشیم، سال سختی برای همه تیم‌ها بود، چون بازی‌ها بسیار فشرده برگزار می‌شد و تیم‌ها فرصت ریکاوری اصلا نداشتند.

لیبروی سابق تیم ملی والیبال ایران در رابطه با احتمال منحل شدن سهمیه شهر آمل در لیگ برتر والیبال بیان داشت: واقعا مسئله ناراحت کننده‌ای بود. خب همه شهر آمل را با والیبال و تماشاگران بی‌نظیرش می‌شناسند و مردمی که همیشه حامی ما بودند. حتماً شما هم شاهد حضور پررنگی که در بازی‌های مرحله حذفی در تهران داشتند بودید که تا لحظات آخر پشتیبان ما بودند، امیدوارم سال آینده مثل همیشه در لیگ تیم داشته باشند چون تمام دلخوشی مردم آمل تیم والیبال بود. واقعا امسال در لیگ جای خالی شهر آمل به شدت حس خواهد شد، من هفت سال در آمل زندگی کردم و برای تیم کاله و هراز بازی کردم. خاطره‌های خیلی خوبی از آمل دارم، مردمانی خونگرم و دوست داشتنی که به من خیلی لطف داشتند و همین‌طور آنها برای من ارزشمند و عزیز هستند.

قلی پور در رابطه با شرایط حال حاضر تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم ملی نیاز به زمان دارد و نمی‌شود با این تورنمنت تیم را قضاوت کرد و به نظر من فشار غیرعادی به تیم تحمیل شده است که این همان تیمی است که ما توانستیم با همین کادر فنی و بچه‌ها سال قبل جایگاه 7 مسابقات را کسب کنیم اما نبود میلاد و مجرد و مصدومیت میثم این موارد تاثیر خودش را نشان داده است و من به نظرم اگر میلاد در این تورنومنت بود با حضور آقا سید تیم ایران مثل سال گذشته به فینال میرسید چون شما ببینید تمام باخت‌های ما خیلی نزدیک بوده و این موضوع نشان می‌دهد اگر بازیکنان با تجربه ما بودند می‌توانستند شرایط را تغییر بدهند.

باید به تیم فرصت داد، غیبت میلاد به ما ضربه زد 2