یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

با این 2 گوشی موبایل برای همیشه خداحافظی کنید

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
با این 2 گوشی موبایل برای همیشه خداحافظی کنید

دو گوشی موبایل اندرویدی با رسیدن به پایان چرخه‌ی پشتیبانی نرم‌افزاری، قرار نیست که دیگر هیچ آپدیت جدیدی دریافت کنند. دو گوشی موبایل اندرویدی با رسیدن به پایان چرخه‌ی پشتیبانی نرم‌افزاری، قرار نیست که دیگر هیچ آپدیت جدیدی دریافت کنند. به گزارش عرشه آنلاین؛ براساس گزارش زومیت، گوشی‌های وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو که در سال 2020 معرفی شده بودند، به پایان چرخه‌ی عمر خود رسیدند. وان پلاس...

دو گوشی موبایل اندرویدی با رسیدن به پایان چرخه‌ی پشتیبانی نرم‌افزاری، قرار نیست که دیگر هیچ آپدیت جدیدی دریافت کنند.

به گزارش عرشه آنلاین؛ براساس گزارش زومیت، گوشی‌های وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو که در سال 2020 معرفی شده بودند، به پایان چرخه‌ی عمر خود رسیدند. وان پلاس وعده داده بود که برای این گوشی‌ها سه سال به‌روزرسانی اندروید و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی منتشر خواهد کرد.

طبق بیانیه‌ی رسمی، آخرین به‌روزرسانی وان پلاس 8 دارای وصله‌ی امنیتی آوریل 2024 (فروردین و اردیبهشت 1403) است و OxygenOS 13.1.0.587 را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد. جدیدترین به‌روزرسانی گوشی وان پلاس ثبات و امنیت دستگاه را افزایش می‌دهد. به‌روزرسانی دردسترس کاربران هندی قرار گرفته است و به‌مرور برای سایر مناطق منتشر خواهد شد.

مدیران خودور ام وی ام (صفحه خبر - میان مطلب)

از مشخصات وان پلاس 8 می‌توان به صفحه‌نمایش اولد 90 هرتزی، پردازنده‌ی اسنپدراگون 865، دوربین اصلی و سلفی 48 و 16 مگاپیکسلی، باتری 4,300 میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع 30 واتی اشاره کرد. قیمت گوشی مذکور در زمان عرضه حدود 750 دلار اعلام شده بود.

منبع: اقتصاد آنلاین هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

با این 2 گوشی موبایل برای همیشه خداحافظی کنید 2