یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

با عطایی ادامه می‌دهیم؛/ پایان سریال شایعات درباره کادر فنی تیم ملی والیبال

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
با عطایی ادامه می‌دهیم؛/ پایان سریال شایعات درباره کادر فنی تیم ملی والیبال

تغییر در کادر فنی تیم ملی والیبال برای بازی‌های آسیایی غیر ممکن است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از دومی تیم ملی والیبال ایران در قهرمانی آسیا و شکست برابر ژاپن سیل انتقاد به کادر فنی و در راس آن بهروز عطایی روانه شد و خیلی‌ها خواستار تغییر کادر فنی در آستانه انتخابی المپیک شدند و از محمد رضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران خواستند تا بهروز عطایی را برکنار کند.

در این بین اما شایعاتی مبنی بر دادن لیست تیم ملی برای بازی‌های آسیایی چین و عدم تغییر لیست مطرح شد که گفته شد کار را کمی برای تغییر و تحول در تیم ملی پیچیده کرده است.

اما پیگیری‌های خبرنگار ما از کمیته ملی المپیک حاکی از آن است که این عدم تغییر لیست اعلام شده قطعی است و امکان تغییر وجود ندارد و تنها می‌توان از لیست تیم ملی بازیکن یا مربی را حذف کرد ولی امکان اضافه کردن بازیکن یا مربی وجود ندارد و باید با همان افرادی که فدراسیون قبلاً اعلام کرده راهی بازی‌های آسیایی شد.

حال با این اتفاقات به نظر نمی‌رسد تا پایان انتخابی المپیک تغییری در کادر فنی علی رغم انتقادات فراوان حاصل شود و تین با همین کادر فنی ادامه خواهد داد، بازی‌های آسیایی از اواخر شهریور ماه در چین آغاز می‌شود و تیم ملی که با ترکیب اصلی راهی مسابقات می‌شود پس از این مسابقات مستقیما راهی برزیل و انتخابی المپیک می‌شود.