شنبه 14 مهر 1403

با 3 میلیارد تومان کجا می توانیم خانه بخریم؟

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
با 3 میلیارد تومان کجا می توانیم خانه بخریم؟

در گزارش زیر به بررسی مشخصات آپارتمان‌های 3 میلیاردی تهران خواهیم پرداخت.

اقتصادآنلاین نوشت: خرید مسکن همواره دغدغه‌ای اصلی برای مردم بوده است. اغلب مردم بودجه‌ای متوسط برای خرید ملک در تهران در نظر دارند. اگر به دنبال واحدهای 3 میلیاردی تهران برای سرمایه‌گذاری یا خرید می‌گردید، در این گزارش سعی کرده ایم تعدادی از خانه های 3 میلیاردی تهران را مورد بررسی قرار بدهیم تا شما را در خرید و سرمایه‌گذاری مطمئن یاری کنیم.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله طرشت را دارید میتوانید واحدی 16 ساله با متراژ 56 متر و 2 اتاق خواب را با سرمایه 2 میلیارد و 950 میلیون تومان خریداری کنید.

اگر واحدی نوساز در محله جیحون بخواهید میتوانید آپارتمانی 2 خوابه با متراژ 78 متر را با بودجه 3 میلیارد تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمانی 18 ساله در محله جنت‌آباد مرکزی با متراژ 60 متر درحالی که تک خوابه است، ارزشی معادل 2 میلیارد و 950 میلیون تومان دارد.

آپارتمانی 15 ساله در محله پونک با متراژ 58 متر و 1 اتاق خواب در روز های گذشته معادل 3 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی 50 متری در تهرانپارس غربی با توجه به اینکه 8 سال از ساخت آن گذشته باشد و یک خوابه باشد ارزشی معادل 2 میلیارد و 950 میلیون تومان دارد.

همچنین واحدی دیگر در محله تهرانپارس‌شرقی با متراژ 67 متر و 2 اتاق خواب با سنی حدود 16 سال قیمتی بالغ‌بر 2 میلیارد و 950 میلیون تومان دارد.

اگر واحدی نوساز در محله سلسبیل میخواهید، میتوانید آپارتمانی 2 خوابه با متراژ 75 متر را با بودجه‌ای معادل 3 میلیارد تومان خریداری کنید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

هم اکنون دیگران می خوانند 20 آبان 1401 - 21:07

بیشتر بخوانید

با 3 میلیارد تومان کجا می توانیم خانه بخریم؟ 2
با 3 میلیارد تومان کجا می توانیم خانه بخریم؟ 3