سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

بجنورد

بجنورد

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مسابقات بین المللی کشتی باچوخه امروز (جمعه) با حضور 152 چوخه کار سراسر کشور در گود چشمه زینل خان اسفراین خراسان شمالی آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - «مسعود قوی بازو» نماینده وزن منفی 90 کیلوگرم تیم ملی کوراش ایران به مرحله نیمه‌نهایی رقابت های بین المللی کوراش به میزبانی اسفراین خراسان‌شمالی راه یافت.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مسابقات بین المللی کوراش امروز (پنجشنبه) با شرکت 40 کوراشکار برتر جهان در رده سنی بزرگسالان به میزبانی اسفراین خراسان‌شمالی آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست سازمان آتش نشانی قزوین گفت: انفجار در یک انبار دخانیات جان مأمور آتش‌نشان را گرفت. سرپرست سازمان آتش نشانی قزوین گفت: انفجار در یک انبار دخانیات جان مأمور آتش‌نشان را گرفت. حمیدرضا ململی با اشاره به بروز حادثه در خیایان شهید انصاری اظهار کرد: بعد از امروز چهارشنبه طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی قزوین و درخواست کمک آتش نشانی آبیک مبنی بر رخ دادن حریقی در خیابان شهید انصاری امدادگران...

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - دبیر انجمن کوراش کشور گفت: 32 ورزشکار خارجی از کشورهای اروپا، آسیا و آفریقا در رقابت های بین المللی کوراش به میزبانی اسفراین شرکت می کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

عید فطر جشنی است که مسلمانان پس از پایان ماه رمضان در روز اول شوال برگزار میکنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات، دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز در جلسه علنی امروز - 20 فروردین - به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد مسلح به یک زن در خراسان تیراندازی کرد و او را به قتل رساند. مرد مسلح به یک زن در خراسان تیراندازی کرد و او را به قتل رساند. به گزارش عرشه آنلاین، فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری قاتل مسلحی خبر داد که پس از تیراندازی به سوی یک زن، به سمت ماموران پلیس نیز آتش گشود.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری قاتل مسلح که به سمت یکی از شهروندان در بجنورد تیراندازی کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیراندازی در بجنورد یک فوتی و 3 مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه فرارو

سردار سعید مطهری‌زاده در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وصول خبری مبنی بر تیراندازی با سلاح غیرمجاز به یک شهروند خانم، شناسایی و دستگیری ضارب در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی خراسان شمالی، از دستگیری قاتل مسلح که به سمت یکی از شهروندان تیراندازی کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو شورای اسلامی شهر شیروان گفت: عین الله احمدی شهردار این شهر که در نشست چهارشنبه شب اعضای شورای شهر با مخالفت 6 نفر از اعضا، عزل شده بود امشب استعفا داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عین الله احمدی، شهردار شیروان که در نشست چهارشنبه شب اعضای شورای شهر با مخالفت 6 نفر از اعضا، عزل شده بود امشب استعفا داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از وارد شدن آسیب جدی به صنعت گردشگری استان به علت بی‌انگیزگی مسافران برای انتخاب مسیر بجنورد به جنگل گلستان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی لرستان از انفجار یک واحد منزل مسکونی در بروجرد خبر داد.