سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

بجنورد

بجنورد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهردار شهر شیروان خراسان شمالی در نشست چهارشنبه شب اعضای شورای شهر با مخالفت 6 نفر از اعضا، عزل شد.

وب‌گاه گسترش

هر جای ایران که هستید، با کمپین سال نو برند فونیکس NEV همراه باشید و با تست رانندگی تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید و ثبت نظر خود در اینستاگرام، شانس برنده شدن در قرعه‌کشی سه دستگاه تلفن همراه سامسونگ و 10 ساعت هوشمند را به دست آورید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک پمپ بنزین پچار انفجار شده. دلیل این اتفاق هنوز اعلام نشده. یک پمپ بنزین پچار انفجار شده. دلیل این اتفاق هنوز اعلام نشده. به گزارش عرشه آنلاین؛ انفجار و آتش سوزی مهیب در یک پمپ بنزین در بولینگ گرین کنتاکی خسارات فراوانی را به بار آورد. این حادثه سبب مسدود شدن چند خیابان شد. بسیاری از مردم نیز با وحشت و نگرانی از ساختمان های نزدیک به محل حادثه فرار کردند.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در نیمه دوم تعطیلات نوروزی را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور در نیمه دوم تعطیلات نوروزی را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مسجد در شهر تبریز هنگامی که مردم در آن حضور داشتند، دچار انفجار شد. یک مسجد در شهر تبریز هنگامی که مردم در آن حضور داشتند، دچار انفجار شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ شادی نیا، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: ساعت 21:00 دیشب گزارش انفجار ناشی از نشت گاز در مسجد موسی‌بن جعفر در محله آخمقیه به اورژانس استان اطلاع داده شد که 5 دستگاه آمبولانس اورژانس و سایر نیروهای امدادی و انتظامی در...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محور جنگل گلستان - چمن بید به علت بارش شدید باران مسدود شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک منزل مسکونی به دلیل نشتی گاز و زدن کلید برق دچار انفجار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جعفر صباغیان در بازدید از آشپزخانه اطعام مهدوی در بجنورد اظهار کرد: در کل کشور 516 هزار فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند که یک میلیون و 414 هزار نفر از این فرزندان حمایت می‌کنند. وی توزیع غذای گرم و رسیدگی به ایتام و محسنین را دو برنامه مهم این نهاد در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: در راستای کمک به معیشت نیازمندان و همزمان با...

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - دبیر انجمن کوراش با اشاره به آمادگی اسفراین برای میزبانی از مسابقات بین المللی کوراش گفت: تاکنون 15 تیم خارجی برای شرکت در این رویداد ورزشی اعلام آمادگی کرده اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کتاب «آبنبات نارگیلی» از سری چهارم کتاب‌های مجموعه «آبنبات» روایتگر چالش‌های خنده‌دار زندگی دانشجویی محسن است، که در گرگان دانشجو شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انفجار گاز در ساختمان 4 طبقه در مشهد منجر به تخریب بخش زیادی از یک واحد شد. به گزارش عرشه آنلاین، انفجار گاز در ساختمان 4 طبقه در مشهد منجر به تخریب بخش زیادی از یک واحد شد. افسر نگهبان آتش نشانی مشهد گفت: انفجار گاز در یک ساختمان 4 طبقه در بلوار هدایت منجر به تخریب بخش زیادی از یک واحد و ایراد خسارت به ساختمان‌های مجاور شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدعلی ابطحی و اسماعیل گرامی مقدم دو چهره سیاسی اصلاح طلب به 6 سوال عیدانه خبرآنلاین پاسخ دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کتاب «آبنبات پسته‌ای» به قلم مهرداد صدقی ادامه کتاب «آبنبات هل‌دار» و به زبان پسربچه بازیگوش بجنوردی است، که با خواستگار‌های خواهرش رفتار‌های خنده‌دار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اما سیاسیون به چه کسانی عیدی می دهند و از چه کسانی عیدی می گیرند؟ به مسافرت می روند یا استراحت می کنند؟ پول عیدی می دهند یا هدیه؟ و.... خبرگزاری خبرآنلاین پاسخ به این سوالات را از 10 سیاستمدار جویا شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری یک کلاهبردار و کشف 9 فقره کلاهبرداری خبر داد.