یک‌شنبه 17 تیر 1403

بحران در کابینه رژیم صهیونیستی / اختلاف درباره آزادی اسرا

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
بحران در کابینه رژیم صهیونیستی / اختلاف درباره آزادی اسرا

اقتصادنیوز: رسانه‌های صهیونیستی فاش کردند که در میان اعضای سیاسی و امنیتی کابینه صهیونیستی درخصوص توافق اسرا اختلاف نظر وجود دارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت گزارش داد در سیستم امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی در مورد پیشرفت در انعقاد قرارداد تبادل اسرا با حماس اختلاف نظر وجود دارد.

براساس گزارش خبرگزاری سما، این روزنامه فاش کرد که مقامات ارشد نهاد امنیتی به شدت از تلاش‌های نتانیاهو، نزدیکان او و وزرای کابینه صهیونیستی برای خنثی کردن هرگونه توافقی که ممکن است حاصل شود، حتی قبل از اینکه حماس پاسخ مثبت بدهد، خشمگین هستند.

این روزنامه می‌گوید: اختلاف شب گذشته و قبل از رسیدن پاسخ حماس آغاز شد، زمانی که دفتر نتانیاهو از طریق یک منبع امنیتی اعلام کرد که حماس به خواسته‌های خود پایبند بوده و هیچ پیشرفتی در مذاکرات وجود ندارد، اما نهاد‌های امنیتی از این بیانیه تعجب کردند.

این روزنامه عبری گزارش داد که یک مقام امنیتی صهیونیستی به آن گفته است: این فرصتی است که پس از پاسخ مثبت حماس نمی‌توان آن را رد کرد و هرگونه رد آن به معنای قربانی کردن بازداشت شدگان است.

این روزنامه افزود که ترور محمد نعمه ناصر، یکی از فرماندهان حزب الله در روز گذشته، موضع حزب الله را که تا آتش بس در غزه به مبارزه ادامه خواهد داد، تغییری نخواهد داد به همین دلیل برای خاموش کردن آتش در شمال باید توافق با حماس صورت بگیرد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید