چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

برجام

برجام

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه گسترش

کاهش اخیر قیمت دلار در بازار آزاد، این پرسش را برای فعالان اقتصادی ایجاد کرده است که آیا دلار به قیمت 60 هزار تومان بازخواهد گشت یا خیر.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع آگاه ضمن رد ادعای مذاکرات مستقیم بین ایران و آمریکا گفت: تبادل پیام‌ها صرفا در چهارچوب تعریف شده در جریان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک منبع آگاه ضمن رد ادعای مذاکرات مستقیم بین ایران و آمریکا گفت: تبادل پیام‌ها صرفا در چهارچوب تعریف شده در جریان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وقتی تصمیم گرفتیم عملیات نظامی را روی اسرائیل انجام بدهیم، اولا می‌خواستیم هشدار بدهیم و رژیم را تنبیه کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگاران ضمن اشاره به برخی ادعا‌ها درخصوص مذاکرات مستقیم نمایندگان ایران و آمریکا گفت: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست و تبادل پیام‌ها صرفا در چهارچوب تعریف شده در جریان می‌باشد. ایرنا: یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگاران ضمن اشاره به برخی ادعا‌ها درخصوص مذاکرات مستقیم نمایندگان ایران و آمریکا گفت: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز مرکز مبادله ارز و طلا شاهد پرش قیمت دلار بود. از سوی دیگر طلا گران شد و قیمت سکه امامی هم در محدوده 43 میلیون و 100 تا 43 میلیون و 300 هزار تومان نوسان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«آقای ترامپ از بنده چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما که اجازه برای مذاکره نداشتیم. اما آقای بولتون در کتاب «اتاقی که در آن اتفاق افتاد» کاملاً تشریح می‌کند که هربار ایشان تا مرز استعفا پیش رفت برای اینکه مانع از مذاکره شود.» محمدجواد ظریف، وزیر پیشین وزارت امور خارجه برای بررسی شرایط سیاست خارجی ایران در سال 1402 به گفتگو پرداخته است. بخش‌های مهم این گفتگو را در ادامه می‌خوانید:

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی ضمن تاکید بر اینکه اجرای دقیق سیاست تثبیت ارزی راه برون‌رفت کشور از معضل افزایش مکرر نرخ ارز است، معتقد است اجرای این سیاست تنها توسط دولت امکان‌پذیر نیست و نیاز به عزم و اراده ملی و حاکمیتی دارد.

وب‌گاه عصر ایران

ظریف: برجام امروز اصلاً شرایط خوبی ندارد. دیدیم اتحادیه اروپا اعلام کرد که خواهان بازگشت برجام هستیم، البته امروز حتماً شرایط بازگشت برجام بسیار دشوارتر از اوایل دوران ریاست آقای بایدن است، که به نظر من صد در صد این امکان وجود داشت که مذاکره انجام شود ولی به دلایلی انجام نشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیشینه نگارنده نشان می‌دهد که همواره از روابط نزدیک با روسیه و چین پشتیبانی کرده‌ام و در این جهت تمام توان خود را به‌کار گرفته‌ام؛ اما چرا چین و روسیه در بازه زمانی 1385 تا 1391 برای ایران در شورای امنیت نایستادند؟ چرا در بسیاری قطعنامه‌ها، بیانیه‌ها و همکاری‌های ضد ایرانی همداستان شدند؟ چرا برای رهایی ایران از فشارها، تنها در پائین‌ترین مرتبه ضروری برای ادامه حیات ایران همکاری کردند؟ ظریف...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت روحانی، در کانال تلگرامی خود نوشت: واقعا من درک نمی‌کنم چگونه است که تا مردم ایران به رغم روایت سازیهای مختلف در مقابله با رژیم اسرائیل، حس خوب و غرورآمیزی پیدا می‌کنند ناگهان جریانی جامعه را به تقابل می‌کشاند. علی ربیعی، سخنگوی دولت روحانی، در یادداشتی تحت عنوان «پس از بحران» در کانال تلگرامی خود نوشت: علم مدیریت بحران، سه مرحله از اقدامات را توصیه می‌کند: پیشگیری در مرحله...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران رشد داشته است و 43,715 (چهل و سه هزار و هفتصد و پانزده تومان) اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نامه‌ای ضمن طرح شش محور اساسی، سوالاتی را پیرامون موارد مهم مورد توجه در سطح جامعه از نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر مطرح کرد و مهلت پاسخگویی به سوالات را به مدت یک هفته تا 8 اردیبهشت‌ماه در نظر گرفت. بسم الله الرحمن الرحیم نامزد‌های محترم دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک نماینده ادوار مجلس گفت: «عدالت چه موقعی اتفاق می‌افتد؟ زمانی که یک فردی خلاف کرد، می‌خواهد صدیقی باشد، می‌خواهد ساداتی‌نژاد باشد، می‌خواهد حسنقلی باشد، حاکمیت با او برخورد کند. البته اینجا ما از آقای اژه ای خیلی انتظار داریم.»