جمعه 31 فروردین 1403

برجام

برجام

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایالات متحده ناوهای جنگی را برای محافظت از رژیم اسرائیل و نیروهای آمریکایی در منطقه به سرعت مستقر کرد، به این امید که حمله احتمالی مستقیم ایران به اسرائیل را که ممکن است به زودی انجام شود، متوقف کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران با 43,567 (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هفت تومان) اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان به منظور بررسی تحولات منطقه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌آید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

واشنگتن آخرین بار آگوست 2023 این معافیت‌ها را تا ابتدای سال 2024 تمدید کرده بود و این معافیت‌ها اکنون منقضی شده‌اند. واشنگتن آخرین بار آگوست 2023 این معافیت‌ها را تا ابتدای سال 2024 تمدید کرده بود و این معافیت‌ها اکنون منقضی شده‌اند. به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی انقضای معافیت های تحریمی ایران در چارچوب برجام اعلام کرد که واشنگتن در حال بررسی روند معافیت های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید لیلاز در گفتگو با هم‌میهن اظهار کرد: واقعیت این است که من شرایط اقتصادی ایران را بیشتر از آنچه که به‌صورت عمومی در رسانه‌های منتقد دولت مطرح می‌شود، می‌بینم. هیچ حوزه‌ای در اقتصاد ایران وجود ندارد که شرایط آن نسبت به دو یا سه سال قبل به مراتب بهتر نباشد. این به معنای آن نیست که اقتصاد کشور شرایط خوبی دارد. ما هنوز در شرایط بحران هستیم، اما روندمان...

وب‌گاه الف

دولت آمریکا از عدم تمدید معافیت از تحریم‌ها در رابطه با همکاری‌های بین‌المللی در بخش فعالیت‌های هسته‌ای صلح‌آمیز با ایران خبر داد.

وب‌گاه الف

دولت آمریکا از عدم تمدید معافیت از تحریم‌ها در رابطه با همکاری‌های بین‌المللی در بخش فعالیت‌های هسته‌ای صلح‌آمیز با ایران خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو شورای مرکزی کارگزاران می‌گوید: در حال حاضر حجم اقتصادی ایران از سال 1396 که بالاترین میزان پیش از خروج آمریکا از برجام بوده، بسیار بالاتر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت آمریکا معافیت‌های تحریمی که به ایران اجازه می‌دهد در چارچوب برجام وارد همکاری‌های صلح‌آمیز هسته‌ای با طرف‌های بین‌المللی شود را تمدید نکرده است. دولت آمریکا معافیت‌های تحریمی که به ایران اجازه می‌دهد در چارچوب برجام وارد همکاری‌های صلح‌آمیز هسته‌ای با طرف‌های بین‌المللی شود را تمدید نکرده است. واشنگتن آخرین‌بار آگوست 2023 این معافیت‌ها را تا ابتدای سال 2024 تمدید کرده بود و این...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی انقضای معافیت های تحریمی ایران در چارچوب برجام اعلام کرد که واشنگتن در حال بررسی روند معافیت های تحریمی ایران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت جو بایدن معافیت‌های تحریمی را که به ایران اجازه می‌دهد در چارچوب برجام وارد همکاری‌های هسته‌ای با طرف‌های بین‌المللی شود، تمدید نکرده است.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی انقضای معافیت های تحریمی ایران در چارچوب برجام اعلام کرد که واشنگتن در حال بررسی روند معافیت های تحریمی ایران است.

وب‌گاه خبر آنلاین

استاندار اسبق استان گلستان گفت: در تبلیغات انتخاباتی سال 1400 وقتی شنیدم آقای رییسی گفت که قیمت مرغ و تخم‌مرغ چه ربطی به قیمت لار دارد، برایم مسجل شد که شرایط سختی در حوزه اقتصاد در پیش داریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمانی که رئیسی به ریاست‌جمهوری رسید، قیمت دلار حدود 27 هزار تومان بود. حالا هر 650 هزار ریال ایرانی برابر شده با یک دلار! ارزش ریال هرروز پایین تر می‌آید سقوط ارزش ریال ایران رکورد شکست. طی 45 سال، 13 بار ارزش ریال نصف شده است! ارزش ریال طی 92 سال، در برابر طلا 6 میلیون برابر و ارزش ریال در برابر دلار حدود 16 هزار برابر کاهش پیدا کرده است. نشریه فوربز در گزارشی نوشت: ریال ایران، ضعیف‌ترین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس‌جمهور کشورمان در پاسخ به تماس رییس جمهور ترکیه، موثرترین عامل بازدارنده در برابر جنایات صهیونیست‌ها در غزه را قطع روابط اقتصادی و سیاسی کشورهای اسلامی با این رژیم دانست.