جمعه 31 فروردین 1403

برجام

برجام

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در گفت‌وگویی در توضیح انتقادات از عملکرد دولت بایدن در قبال ایران، از آن دفاع کرده و دولت پیشین آمریکا را مسبب تحولات رخ‌داده در ارتباط با ایران دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیأت دولت طی یادداشتی نوشت: اقدامات نظامی در حقوق بین‌الملل چهارچوب‌هایی دارد؛ عملیات «وعده صادق» هم در همین چهارچوب صورت پذیرفت. اکنون دیگر بر همه ثابت شده است که رژیم صهیونیستی کوچک‌ترین پایبندی به بدیهیات حقوقی، حقوق بین‌المللی و حقوق بشری ندارد؛ اوج این عملکرد ضدحقوقی و عبور از همه خط قرمز‌های حقوقی را هم می‌توان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت که امروز در نخستین جلسه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی سال جدید به پرونده‌های خبرگزاری ایسنا و روزنامه سازندگی رسیدگی شد.

وب‌گاه الف

سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت: در نخستین جلسه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی در سال جدید که با حضور اعضای منصفه امروز در مجتمع شهید سلیمانی برگزار شد، پرونده‌های خبرگزاری ایسنا و روزنامه سازندگی بررسی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«ما در محاصره نیرو‌های نیابتی ایران هستیم. ما حق قانونی داریم که انتقام بگیریم؛ ما قورباغه در آب جوش نیستیم، ما ملتی از شیر‌ها هستیم و ما خاموش نمیمانیم. ما از آمریکا و دیگر شرکای خود که کنار ما بودند تشکر می‌کنیم. شورای امنیت باید ایران را محکوم کند.» نماینده اسرائیل در شورای امنیت مدعی شد: حمله دیشب ایران یه اسرائیل یک اقدامی بود که کل منطقه را می‌توانست به جنگ بکشاند. ایران به زودی...

خبرگزاری تسنیم

قریب به 8 دهه عملکرد خفت‌بار رژیم غاصب صهیونیستی، خصوصاً اقدامات 7 ماه گذشته این رژیم، عیان کرده است که نمی‌توان با منطق حقوقی، ولو با همین ضمانت اجراهای کم وبیشِ حقوقِ نوپای بین‌الملل، بر شرارت‌های این رژیم لگام زد.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت: در نخستین جلسه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی در سال جدید که با حضور اعضای منصفه امروز دوشنبه - 27 فروردین - در مجتمع شهید سلیمانی برگزار شد، پرونده‌های خبرگزاری ایسنا و روزنامه سازندگی بررسی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز در نخستین جلسه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی در سال جدید، پرونده‌های خبرگزاری ایسنا و روزنامه سازندگی بررسی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران با 43,567 (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هفت تومان) اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های عبری اذعان کردند که عملیات پرصلابت «وعده صادق» ایران، متمرکزترین و هماهنگ‌ترین حمله با مهمات دقیق و موشک‌های هدایت‌شونده در تاریخ امنیت جهانی بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی رسانه‌ای جنبش نُجَباء گفت عملیات ایران، غولی که از اسرائیل ساخته بودند را فرو ریخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پس از عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی، از تلاش برای تصویب هر چه سریعتر بسته کمکی به این رژیم خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد با اشاره به اینکه غرب و آمریکا همواره مانع انجام وظایف شورای امنیت می‌شوند و اجازه نمی‌دهند حتی یک بیانیه برای محکومیت جنایات صهیونیست‌ها صادر شود تاکید کرد آمریکا و اسرائیل مسئول تهدید صلح و امنیت منطقه هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هفته گذشته جزئیات نسخه پیشنهادی توسط یکی از بانک‌ها برای «افزایش مبلغ وام خرید مسکن به شکلی که هم قدرت تسهیلات به سطح کارآمدی حداقلی برسد و هم امکان پرداخت قسط ماهانه آن وجود داشته باشد» منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین گفت: تشدید وضعیت کنونی در خاورمیانه به دلیل امتناع غرب از بازگرداندن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) درباره برنامه هسته‌ای ایران ممکن شده است.