جمعه 31 فروردین 1403

برجام

برجام

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ کرملین از گفت‌وگوی روسای جمهور ایران و روسیه درباره پاسخ تلافی‌جویانه ایران به اقدامات متجاوزانه اسرائیل و تحولات منطقه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران ثبات داشته است و 43,567 (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هفت تومان) اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر پروژه سیستم رانش قطار ملی در جهاد دانشگاهی علم و صنعت با حضور در خبرگزاری تسنیم به تبیین موضوع ساخت قطار ملی مترو پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رافائل گروسی که به نیویورک سفر کرده است در جمع خبرنگاران، توضیح داد: بازرسان ما در ایران روز گذشته از سوی دولت این کشور مطلع شدند که تمام مراکز هسته‌ای که ما هر روز بازرسی می‌کنیم بنا به دلایل امنیتی تعطیل است. این مراکز امروز برای ادامه بازرسی‌ها باز شدند اما من تصمیم گرفتم که بازرسان ما تا زمانی که اوضاع آرام نشود بازنگردند؛ بنابراین ما کار خود را از فردا از سر می‌گیریم. مدیرکل آژانس...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کریدور یا راه‌گذار بین‌المللی شمال - جنوب، نام پروژه‌ی بزرگ حمل و نقل است که در پی توافق سه کشور هند، ایران و روسیه در سال 1379 (2000 میلادی)، کلید خورد. کریدور شمال - جنوب به عنوان یک پل ارتباطی مهم بین کشورهای اروپایی، اسکاندیناوی و روسیه با مناطق خلیج فارس، اقیانوس هند و جنوب شرقی آسیا شناخته می‌شود و از مسیرهای راهبردی در نیم‌کره‌ی شرقی جهان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تاکید بر اینکه مدرکی درباره ساخت سلاح هسته‌ای در ایران وجود ندارد، گفت: تنش‌های اخیر تاثیری بر کار بازرسان نداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در پاسخ به پرسشی درباره تحولات جدید در برنامه هسته‌ای ایران، برخی ادعاهای سیاسی را تکرار کرد و گفت: ایران از ذخایر اورانیوم غنی‌شده در سطح بسیار بالایی برخوردار است. این به خودی‌خود بدین معنا نیست که ایران دارای سلاح اتمی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پاسخ ایران به اسرائیل شکاف ها در سرزمین های اشغالی را عریان کرد و موجب شد تا شکنندگی جایگاه سیاسی نتانیاهو برجسته تر شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر انگلیس در سازمان ملل در اظهاراتی ضد ایرانی مدعی شد: ا «نگلیس مدت‌هاست که درباره نقش غیرقابل قبول ایران در بی‌ثبات کردن منطقه، از جمله نقش آن در حمایت از حوثی‌ها در یمن، به صراحت سخن گفته است.»

وب‌گاه عصر ایران

«جان کربی» هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در پاسخ به سوالی درباره این که آیا دولت بایدن می‌توانست رویکرد سختگیرانه‌تری در قبال ایران داشته باشد، گفت: مشکل می‌توان به کارهایی که رییس جمهور بایدن انجام داده نگاهی انداخت و گفت که ما به نوعی به ایران آسان گرفته‌ایم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت، «خاورمیانه» در لبه پرتگاه قرار دارد. ما باید روی ترمز بزنیم و دنده را عوض کنیم رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت، «خاورمیانه» در لبه پرتگاه قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در گفت‌وگویی در توضیح انتقادات از عملکرد دولت بایدن در قبال ایران، از آن دفاع کرده و دولت پیشین آمریکا را مسبب تحولات رخ‌داده در ارتباط با ایران دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در گفت‌وگویی در توضیح انتقادات از عملکرد دولت بایدن در قبال ایران، از آن دفاع کرده و دولت پیشین آمریکا را مسبب تحولات رخ‌داده در ارتباط با ایران دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیأت دولت طی یادداشتی نوشت: اقدامات نظامی در حقوق بین‌الملل چهارچوب‌هایی دارد؛ عملیات «وعده صادق» هم در همین چهارچوب صورت پذیرفت. اکنون دیگر بر همه ثابت شده است که رژیم صهیونیستی کوچک‌ترین پایبندی به بدیهیات حقوقی، حقوق بین‌المللی و حقوق بشری ندارد؛ اوج این عملکرد ضدحقوقی و عبور از همه خط قرمز‌های حقوقی را هم می‌توان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت که امروز در نخستین جلسه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی سال جدید به پرونده‌های خبرگزاری ایسنا و روزنامه سازندگی رسیدگی شد.

وب‌گاه الف

سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت: در نخستین جلسه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی در سال جدید که با حضور اعضای منصفه امروز در مجتمع شهید سلیمانی برگزار شد، پرونده‌های خبرگزاری ایسنا و روزنامه سازندگی بررسی شد.