پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

بررسی ضوابط برگزاری مراسم عزاداری محرم در سال جاری

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
بررسی ضوابط برگزاری مراسم عزاداری محرم در سال جاری

هفتاد و ششمین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا در محل وزارت کشور برگزار و بر استمرار و تشدید روند شتاب گرفته واکسیناسیون برای کاهش شدت بیماری تاکید شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، هفتاد و ششمین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا با حضور حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور و رئیس کمیته، دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، دکتر رئیسی معاون بهداشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و نمایندگان دستگاه‌های عضو کمیته در محل وزارت کشور برگزار شد.

*س_بیشتر بخوانید:_س* *س_موافقت کمیته کارشناسی ستاد کرونا با عزاداری محرم_س*

در این نشست دکتر رئیسی معاون بهداشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گزارشی از روند واکسیناسیون و روند شتاب یافته آن در کشور ارائه کرد و آثار ارزیابی شده در کشور در نتیجه تزریق واکسن در خصوص کاهش مرگ و میرها و همچنین بستری‌ها را برشمرد.

همچنین اقدامات و هماهنگی‌های سازمان تبلیغات اسلامی پیرامون برگزاری مراسم عزاداری محرم سال جاری از سوی نماینده این سازمان در نشست تشریح و مورد بررسی و تبادل نظر اعضا قرار گرفت.

همچنین در این جلسه اظهار امیدواری شد که با روند شتاب یافته واکسیناسیون در کشور، گروه‌های پرخطر بیشتری واکسینه شوند تا از شدت بیماری کاسته شود.