چهارشنبه 18 مهر 1403

برنامه روز قدس به صورت ویژه در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
برنامه روز قدس به صورت ویژه در زنجان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برنامه روز قدس به صورت زنجیره انسانی و رژه موتور سواری در زنجان با هماهنگی‌های انجام شده، برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برنامه‌های روز قدس به صورت ویژه در استان زنجان برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی لازم در این زمینه انجام شده است.

وی با بیان اینکه سه برنامه روز قدس قطعی شده است، افزود: قرار است این برنامه‌ها به صورت به صورت میدانی برگزار شود. این مسئول گفت: در استان‌های مختلف این برنامه‌ها در قالب راهپیمایی خودرویی، موتوری و زنجیره انسانی برگزار می‌شود که در استان زنجان راهپیمایی خودرویی برگزار نمی‌شود. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: سایر برنامه‌های روز قدس به صورت مجازی برگزار می شود که برنامه‌های خوبی در این زمینه پیش‌بینی شده است. حجت‌الاسلام ناصر بیان داشت: با توجه به اهمیت روز قدس، افزود: روز قدس از اهمیت ویژه‌ای در جهان اسلام برخوردار بوده و ضروری است برنامه‌های این روز به صورت ویژه برگزار شود. وی یادآور شد: تدبیر بلند امام خمینی (ره) موجب شد تا امروز مسئله فلسطین به مسئله‌ای بین‌المللی تبدیل شده و آزاد سازی آن امید جهانیان باشد. این مسئول گفت: دفاع از آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف از سیطره استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیست برگزاری برنامه‌های این روز را بیشتر نمایان می‌کند. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: مردم ایران به منظور زنده نگه داشتن روز فلسطین هر ساله در آخرین جمعه ماه رمضان با برگزاری برنامه‌های مختلف این روز را گرامی می‌دارند. انتهای پیام /