جمعه 28 اردیبهشت 1403

برنامه هسته‌ای

برنامه هسته‌ای

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری رویترز به نقل از دیپلمات‌های غربی گزارش داد شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه ایران قطعنامه صادر نمی‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری رویترز به نقل از دیپلمات‌های غربی گزارش داد اعضای شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تصمیم گرفتند وارد تقابل جدی با برنامه هسته‌ای ایران نشوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نشست فصلی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی آغاز شد. نشست فصلی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی آغاز شد. میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در ژنو از آغاز نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

رافائل گروسی مدعی شد: ایران همچنین نیاز به اجرای کد اصلاحی 3.1 دارد که یک تعهد قانونی برای ایران است. این مسائل پادمانی باقی‌مانده ناشی از تعهدات ایران ذیل توافقنامه پادمان جامع است و باید حل‌وفصل شود تا آژانس در موقعیتی باشد که تضمین کند برنامه هسته‌ای ایران منحصرا صلح‌آمیز است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شورای همکاری خلیج فارس بر لزوم آتش بس در نوار غزه تاکید کرد و حمله اسرائیل به مردم غزه را محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی که به چین سفر کرده با «وانگ یی» همتای چینی خود دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده دائم روسیه در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از دیدار خود با نماینده دائم ایران در این آژانس خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آژانس بین المللی انرژی اتمی روز دوشنبه اعلام کرد که ایران ذخایر مواد هسته ای نزدیک به درجه تسلیحات خود را در سه‌ماه و نیم گذشته کاهش داده که این اقدامی غافلگیرکننده است که احتمالا از سوی کشورهای غربی که از افزایش سوخت هسته ای غنی شده ایران نگران شده اند، مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک منبع آگاه اعام کرد در نشست آتی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، قطعنامه‌ای علیه ایران تصویب نخواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک منبع آگاه به ایسنا خبر داد که در نشست آتی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، قطعنامه‌ای علیه ایران تصویب نخواهد شد. یک منبع آگاه به ایسنا خبر داد که در نشست آتی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، قطعنامه‌ای علیه ایران تصویب نخواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز دوشنبه گزارش خود درباره اجرای موافقتنامه پادمان جامع در ایران و نیز گزارش فصلی‌اش درباره...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع آگاه اعلام کرد در نشست آتی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، قطعنامه‌ای علیه ایران تصویب نخواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مردم آمریکا در پی خودسوزی یک خلبان آمریکایی حامی مردم غزه، مقابل سفارت اسرائیل در واشنگتن تجمع کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: ما از استعفای کابینه تشکیلات خودگردان فلسطین استقبال می‌کنیم و آن را گامی مثبت جهت اصلاح و به‌روز شدن آن در نظر می‌گیریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به گزارش جدید آژانس انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران، گفت: تا جایی که می‌دانم، این گزارش هنوز علنی نشده است و من درباره گزارشی که هنوز منتشر نشده، نظری نمی‌دهم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به گزارش جدید آژانش اتمی درباره ایران گفت: تا جایی که می‌دانم، این گزارش هنوز علنی نشده است و من درباره گزارشی که هنوز منتشر نشده، نظری نمی‌دهم.