پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

برنامه هسته‌ای

برنامه هسته‌ای

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگی ایران در وین در واکنش به گزارش مدیرکل آژانس نوشت: ارزیابی‌های آژانس مبتنی بر اطلاعات غیرموثق و اسناد غیرمعتبر ارائه‌شده توسط رژیمی است که دائماً علیه روابط ایران با آژانس توطئه می‌کند.

وب‌گاه الف

نمایندگی ایران در وین در واکنش به گزارش مدیرکل آژانس نوشت: ارزیابی‌های آژانس مبتنی بر اطلاعات غیرموثق و اسناد غیرمعتبر ارائه شده توسط رژیمی است که دائماً علیه روابط ایران با آژانس توطئه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد دفتر سازمان ملل متحد در یادداشتی، نوشت: جمهوری اسلامی ایران همواره به طور کامل به تعهدات خود از جمله موافقت‌نامه پادمان جامع (CSA-INFCIRC/214) پایبند بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جامعه اطلاعاتی آمریکا با انتشار گزارش سالانه خود درباره آن‌چه تهدیدات بین‌المللی می‌خواند، ادعاهایی را درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران و نقش آن در منطقه مطرح کرده و به موضوعات دیگری نیز از جمله نقش چین در عرصه جهانی، تنش‌ها در منطقه قفقاز و فعالیت‌های نظامی کره شمالی پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به ترور العاروری، او را مرد شماره 4 مقاومت دانست و مدعی شد شماره‌های سه، دو و یک در راه هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی درگذشت حمید بهبهانی، وزیر اسبق راه و ترابری دولت‌های نهم و دهم را تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌سفیر و نماینده دائم اتحادیه اروپا نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین خواستار سرعت بخشیدن به اجرای توافقات میان ایران و آژانس اتمی برای حل‌وفصل مسائل پادمانی شد. نماینده اتحادیه اروپا از ایران خواست تا درباره منشاء آلودگی‌های هسته‌ای در تورقوزآباد و ورامین توضیح دهد. به گزارش عرشه آنلاین، سفیر و نماینده دائم اتحادیه اروپا نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین خواستار سرعت بخشیدن...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت خارجه گفت: معتقدیم می‌توان در صورت اراده طرف مقابل مذاکرات انجام شده را جمع بندی کرد تا همه طرف‌ها به تعهدات خود در چارچوب برجام بازگردند. سخنگوی وزارت خارجه گفت: معتقدیم می‌توان در صورت اراده طرف مقابل مذاکرات انجام شده را جمع بندی کرد تا همه طرف‌ها به تعهدات خود در چارچوب برجام بازگردند. به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه آمریکا به عنوان ناقض برجام...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما پایبند به میز مذاکره هستیم و می‌توان در مسیر مذاکره اگر طرف مقابل آماده باشد موضوعات را بررسی کرد تا آنها نیز به اجرای تعهدات خود در قالب توافقات بازگردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از روز 28 اسفند سال جاری، ریاست ایران بر اجلاس خلع سلاح سازمان ملل متحد شروع می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پنجمین دور متوالی تلاش‌ها برای احیای پروژه امنیتی‌سازی پرونده هسته‌ای ایران در شورای حکام بی نتیجه ماند و در این جلسه نه تنها قطعنامه‌ای صادر نشد بلکه حتی اجماعی برای صدور بیانیه غیرالزام‌آور علیه ایران شکل نگرفت. در این نشست کشورهای غربی تلاش کردند تا از طریق تلفیق مسائل ماهیت صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای ایران را وارونه نشان دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جلسات مربوط به ایران در شورای حکام بدون صدور قطعنامه پایان یافت جلسات مربوط به ایران در شورای حکام بدون صدور قطعنامه پایان یافت به گزارش عرشه آنلاین، جلسات مربوط به ایران در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، به رغم تمام ادعاهای نخ‌نما، فضاسازی‌ها، تهدیدها و اردوکشی سیاسی کشورهای غربی، بدون صدور قطعنامه علیه برنامه هسته‌ای کشورمان پایان یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بیژن زنگنه در کنگره راهبردی نفت و نیرو اظهار داشت: بنده سال‌ها در زمینه راهبرد‌های نفت و انرژی در کشور فکر کرده‌ام و اسناد مهمی در سال 99 با مشارکت جمع کثیری از مدیران و کارشناسان وزارت نفت تدوین و بخش‌هایی به تصویب شورای عالی انرژی رسید. این جمع‌بندی 40 سال مدیریت در بخش نفت و انرژی بوده است. زنگنه افزود: برخی می‌گویند برای این حرف‌ها گوش شنوا وجود...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر نفت دولت روحانی اظهار داشت: برخی به دنبال این هستند با ظاهر خیرخواهانه در اذهان ما تاثیر بگذارند و روش‌هایی برای قراردادها پیشنهاد کنند که به جایگاه شرکت نفت خدشه وارد کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، مایکل کوریلا فرمانده ستاد مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) عصر پنجشنبه در یک جلسه استماع در کمیته نیرو‌های مسلح مجلس سنای آمریکا تأکید کرد کشورش به دنبال جنگ با ایران نیست. کوریلا در پاسخ به سوال یک سناتور مبنی بر اینکه ایالات متحده به دنبال تقابل با ایران نیست گفت: «بله همین‌طور است.» او سپس در پاسخ به این قانونگذار مجلس سنا تصریح کرد که ایران نیز...