جمعه 28 اردیبهشت 1403

برنامه هسته‌ای

برنامه هسته‌ای

وب‌گاه عرشه آنلاین

«نتانیاهو به عنوان یک جریان حریدی و جنگ‌های آخر زمانی صهیونیست‌ها، آرمان‌های آخر زمانی را به منافع شخصی خودش گره زده است. نتانیاهو می‌داند که اگر فردا جنگ پایان پذیرد، اولین کسی که محاکمه می‌شود، او است. لذا، قبل از اینکه جنگ با غزه تمام شود، او جنگ با لبنان را شروع کرد. هدف او کشاندن جنگ به سمت ایران است.» فلاحت‌پیشه: هدف نتانیاهو کشاندن جنگ به سمت ایران است

وب‌گاه خبر آنلاین

حشمت الله فلاحت‌پیشه گفت: روس‌ها که به دنبال ایران وابسته هستند، حاضر نیستند که تهران مولفه‌های قدرت خود را تقویت کند، کمااینکه هر اقدامی علیه آنچه عمق استراتژی ایران صورت می‌گیرد، روس‌ها نقش بازیگر خاموش ولی راضی را بازی می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت که ماه آینده میلادی برای نخستین بار بعد از یک سال به تهران سفر می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌میخائیل اولیانوف سفیر و نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین بامداد سه‌شنبه بار دیگر بر نبود هیچ جایگزینی برای برجام تاکید کرد. میخائیل اولیانوف سفیر و نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین بامداد سه‌شنبه بار دیگر بر نبود هیچ جایگزینی برای برجام تاکید کرد. میخائیل اولیانوف بامداد سه‌شنبه در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کرده است که ماه آینده به تهران سفر خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سؤالی درباره اظهارات رافائل گروسی مبنی بر اینکه برنامه هسته‌ای ایران شفاف نیست و طرح اتهاماتی علیه ایران نیز بیان کرد: ایران همانطور که بار‌ها اعلام کرده و در 15 گزارش آژانس تصریح شده فعالیت هسته‌ای آن صلح‌آمیز و مبتنی بر قوانین و مقررات بین‌المللی و در چارچوب موافقتنامه جامع پادمان در حال انجام است. ایران فعالیت‌های هسته‌ای صلح آمیز خودش را در این چارچوب...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کنعانی درباره به نتیجه نرسیدن مذاکرات با طرف طالبان برای حق‌آبه رود هیرمند تصریح کرد: حق‌آبه هیرمند مطالبه جدی ایران است و حقوق غیرقابل انکار جمهوری اسلامی ایران از سوی دولت و ملت است و این مطالبه به حق را در گفت‌وگوها با مقامات دولت سرپرستی افغانستان دنبال کرده و می‌کنیم، معتقدیم در این رابطه مقامات افغانستان علاوه بر اظهار نظر باید التزام عملی خود را نشان دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه اظهار داشت: برای حفاظت از حقوق ملت ایران در موضوع میدان آرش ذره‌ای تعلل نمی‌کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: ما به مدیر کل آژانس توصیه می‌کنیم که از اظهار نظرهای خارج از چارچوب و وظایف حرفه‌ای خود پرهیز کند و اجازه ندهد که آژانس تبدیل به عرصه‌ای برای طرح مباحث سیاسی، غیرحرفه ای و غیر فنی شود.

وب‌گاه الف

نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه امروز - دوشنبه - در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کنعانی در خصوص برخی اظهارات از سوی دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در قبال برنامه هسته‌ای ایران اظهارداشت: دستیابی به سلاح هسته‌ای در دکترین دفاعی ایران جایگاهی ندارد.

خبرگزاری تسنیم

گروسی مدعی شده دستور کار سیاسی در روند بررسی فعالیتهای هسته ای ایران ندارد اما درست در بزنگاهها و برهه های زمانی مهم و سرنوشت ساز، تبدیل به مهره سیاسی و پیام آور رد مطالبات بر حق ایران در مذاکرات هسته ای شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

اعضای گروه هفت بار دیگر ادعاهایی را درباره نقش منطقه‌ای و برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی بیانیه گروه 7 که در وبگاه وزارت خارجه ایتالیا به عنوان رئیس دوره‌ای این گروه منتشر شده، بار دیگر از ایران خواسته شده «کمک به ارتش روسیه و جنگ تجاوزکارانه آن علیه اوکراین» را متوقف کند. طی بیانیه گروه 7 که در وبگاه وزارت خارجه ایتالیا به عنوان رئیس دوره‌ای این گروه منتشر شده، بار دیگر از ایران خواسته شده «کمک به ارتش روسیه و جنگ تجاوزکارانه آن علیه اوکراین» را متوقف کند. وزرای خارجه...