جمعه 28 اردیبهشت 1403

برنامه هسته‌ای

برنامه هسته‌ای

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد ذخایر اورانیوم غنی‌سازی شده ایران با افزایشی 1038.7 کیلوگرمی از زمان گزارش قبلی به 5525.5 کیلوگرم رسیده است.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

" نیروی هوایی اسرائیل نمی‌تواند برنامه هسته‌ای ایران را با حمله نظامی متوقف کند زیرا فاقد بمب و هواپیما با برد کافی است".

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر اسبق اسرائیل تصریح کرد نیروی هوایی اسرائیل قادر به جلوگیری از پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران از طریق عملیات نظامی نخواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

جان بولتون، چهره امنیتی تندرو آمریکایی در موسسه گیتستون ائتلاف بین اپوزیسیون خشن را ایجاد کرده است.

وب‌گاه الف

رای الیوم با اشاره به تقویت روزافزون پیمان ایران و روسیه در منطقه و تضعیف هر چه بیشتر ائتلاف آمریکا و رژیم صهیونیستی نوشت ایران ابرقدرت منطقه‌ای و منبع تهدید اصلی برای نفوذ آمریکا و این رژیم در منطقه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران پیشنهاد رافائل گروسی، رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را برای سفر به تهران با هدف گفتگو درباره فعالیت‌های هسته‌ای رد کرد. درخواست گروسی برای سفر به تهران رد شد ایران پیشنهاد رافائل گروسی، رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را برای سفر به تهران با هدف گفتگو درباره فعالیت‌های هسته‌ای رد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: ایران همکاری بسیار کمی با آژانس دارد. ما همچنین نگران ادامه غنی سازی اورانیوم در ایران در سطوح بالا هستیم و این موضوعات در مرکز گفت‌وگوی پالی و گروسی بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره پیشکش ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه به کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی گفت انتقال یک آروس که از آن به‌عنوان رولزرویس روسی یاد می‌شود، توسط پوتین به کیم احتمالا با مجازات‌های سازمان ملل در مورد پیونگ‌یانگ مغایرت دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت خارجه امریکا ادعا کرد: ایران همچنان همکاری بسیار کمی با آژانس دارد. ما همچنان به شدت نگران ادامه گسترش برنامه هسته ای ایران به شکلی که هیچ هدف غیرنظامی ندارد، هستیم. سخنگوی وزارت خارجه امریکا ادعا کرد: ایران همچنان همکاری بسیار کمی با آژانس دارد. ما همچنان به شدت نگران ادامه گسترش برنامه هسته ای ایران به شکلی که هیچ هدف غیرنظامی ندارد، هستیم. به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن نگران گسترش برنامه هسته ای ایران و غنی سازی اورانیوم است.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی دیدار معاون نماینده ویژه این کشور در امور ایران با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین اعلام کرد که واشنگتن نگران گسترش برنامه هسته ای ایران و غنی سازی اورانیوم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی صبح امروز در حاشیه جلسه هیات وزیران و در جمع خبرنگاران، گفت: تعاملات ایران با آژانس در یک روال طبیعی ادامه دارد و در جهت رفع ابهامات و توسعه همکاری‌ها، گفتگوها صورت می گیرد. آقای گروسی ابراز تمایل کردند برای سفر به ایران و این سفر در دستور کار ایشان است و در برنامه ما هم قرار دارد.