پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

برگزاری رژه خودرویی 13 آبان در بهمئی / شکست ننگین آمریکایی ها تیتر اول رسانه های جهان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
برگزاری رژه خودرویی 13 آبان در بهمئی / شکست ننگین آمریکایی ها تیتر اول رسانه های جهان

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: آمریکایی ها آمدن که در این روز نمایشی نشان دهند اما سپاه مقتدر جمهوری اسلامی ایران، معادلات آنها را بر هم زد و تیتر اول رسانه های دنیا شکست ننگین آمریکایی ها در مقابل ایران اسلامی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس رژه خودرویی به مناسبت سیزدهم آبان ماه ظهر امروز در شهرستان بهمئی و از مسیر پمپ بنزین تا گلزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد، موتورسواران گردان‌های سپاه و نیروی انتظامی این شهرستان بطور مشترک،‌رژه موتوری را با هدف نمایش قدر و استکبار ستیزی، به مناسبت روز مبارزه با استکبار جهانی

در سطح شهرستان و با حضور پر شور مردم و مسئولین برگزار شد.

امام جمعه شهرستان بهمئی در این مراسم ضمن تقدیر از حضور پر شور مردم و‌مسئولین گفت: آمریکایی ها بار دیگر در آستانه 13 آبان ضربه و زخم خوردند و بار دیگر در برابر جمهوری اسلامی ایران شکست خوردند.

وی ادامه داد: آمریکایی ها آمدن که در این روز نمایشی نشان دهند اما سپاه مقتدر جمهوری اسلامی ایران، معادلات آنها را بر هم زد و تیتر اول رسانه های دنیا شکست ننگین آمریکایی ها در مقابل ایران اسلامی شد.

افروغی درادامه در خصوص انتظارات از دولت، اظهار داشت: دولت در مبارزه با فساد تلاش بیشتری کند و باید یکی پس دیگری نواقصات خود را رفع کند.

وی در ادامه گفت: قطعا مردم منتظر کنترل قیمت ها و آرامش در بازار هستند و امیدواریم ک دولت مردان مسئولین راس، هرچه سریعتر با انتخاب مسئولین انقلابی و پای کار مشکلات، ازجمله مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را رفع کنند‌.

امام جمعه شهرستان بهمئی در ادامه در بحث واکسیناسیون و شرایط کرونا در کشور گفت: در بحث واکسن کرونا ستاد ملی کرونا، آمار دقیق به مردم ارائه دهند، و مستندات کارهای انجام شده در خصوص کرونا را هم به مردم و هم به دنیا بدهند و آمار واکسن در زمینه وتاثیر مثبت آن و یا عوارض ناشی از تزریق واکسن کرونا را نشرر دهند تا مردم هرچه زودتر بتوانند با میل و رغبت بیشتر واکسیناسیون خودرا انجام دهند.

وی درخصوص سند تحول آموزش و پرورش گفت: باید سند تحول آموزش پرورش به درستی اجرا شود و سند 2030 اثراتش حذف شود، چرا که در آینده نزدیک اگر این مشکلات حل نشوند ما بشدت با کمبود نیروی کار مواجه خواهیم شد.

در پایان مراسم قطع نامه به مناسبت روز یوم الله 13 آبان خوانده شده و مردم و مسئولین یک صدا شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.

4

خبرنگار: ستوده انتهای پیام /

برگزاری رژه خودرویی 13 آبان در بهمئی / شکست ننگین آمریکایی ها تیتر اول رسانه های جهان 2
برگزاری رژه خودرویی 13 آبان در بهمئی / شکست ننگین آمریکایی ها تیتر اول رسانه های جهان 3
برگزاری رژه خودرویی 13 آبان در بهمئی / شکست ننگین آمریکایی ها تیتر اول رسانه های جهان 4
برگزاری رژه خودرویی 13 آبان در بهمئی / شکست ننگین آمریکایی ها تیتر اول رسانه های جهان 5
برگزاری رژه خودرویی 13 آبان در بهمئی / شکست ننگین آمریکایی ها تیتر اول رسانه های جهان 6
برگزاری رژه خودرویی 13 آبان در بهمئی / شکست ننگین آمریکایی ها تیتر اول رسانه های جهان 7