پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

برگزاری سومین دوره «مشکات» به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده شریعتی

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
برگزاری سومین دوره «مشکات» به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده شریعتی

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سومین دوره آموزشی تشکیلاتی "مشکات" به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده شریعتی و با هدف آشنایی و آماده سازی شرکت کنندگان، برای شروع فعالیت های دانشجویی تشکیلاتی بصورت مجازی برگزار شد.

در گام نخست کلاس تشکیلات و رسالت دانشجویی با تدریس مهدیه جوکار از ادوار انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده شریعتی و با هدف آشنایی با تشکیلات، چرایی کار تشکیلاتی و شیوه فعالیت در تشکل‌های دانشجویی برگزار شد.

در گام بعدی کارگاه رسانه با تدریس مریم نظری از ادوار انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده شریعتی و اتحادیه دفتر تحکیم وحدت برگزار شد که در آن به ماهیت رسانه و ضرورت فعالیت رسانه ای، اصول تبلیغات و ساختار یک رسانه خوب توضیحاتی ارائه شد.

در روز دوم این دوره ابتدا کارگاه یادداشت نویسی با تدریس رضا کردلو تشکیل شد که در این کارگاه ابتدا چرایی و اهمیت نوشتن بررسی شد و در ادامه نیز در رابطه با چگونگی انتخاب یک سوژه و گام برداشتن به سمت آن و تلاش برای شناخت آن صحبت شد. در پایان هم درباره اصول یادداشت نویسی _ نظام معنایی و چگونگی تصویری نوشتن، توضیحاتی ارائه شد.

در کلاس کنشگری زنان که با تدریس مهدیه دهقان از ادوار تحکیم وحدت تشکیل شد به لزوم فعالیت و کنشگری در حوزه زنان پرداخته شد و سپس در رابطه با نحوه کنشگری مناسب نیز صحبت شد.

آخرین کلاس نیز کنشگری سیاسی با تدریس زهرا مظهری دبیر اسبق انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده شریعتی بود و در آن لزوم داشتن تحلیل سیاسی و رصد اخبار و همچنین نحوه کنشگری سیاسی در قالب یک تشکل دانشجویی، پرداخته شد.

انتهای پیام /

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید دانشجویان زنان شریعتی رسانه این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است