جمعه 8 تیر 1403

برگزاری همایش انتخاباتی اصحاب فرهنگ و هنر با حضور پزشکیان

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
برگزاری همایش انتخاباتی اصحاب فرهنگ و هنر با حضور پزشکیان

اقتصادنیوز: همایش انتخاباتی اصحاب فرهنگ و هنر با حضور نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در محل هتل ارم برگزار شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، همایش انتخاباتی اصحاب فرهنگ و هنر با حضور «مسعود پزشکیان» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در محل هتل ارم برگزار شد.

خبر مرتبط این چهره سیاسی اصلاح طلب به حامیان پزشکیان پیوست + عکس

اقتصادنیوز: سید هادی خامنه‌ای، سیاستمدار اصلاح‌طلب در پیامی حمایت خود را از مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری نشان داد.

براساس این گزارش، افرادی چون سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سابق در این همایش حضور داشتند.

در ابتدای این همایش، رضا صالحی امیری وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فضیلت فرهنگ ایرانی گفت: فرهنگ، هویت ملی، تاریخی و تمدنی ایرانیان است و پرچمدار این تفکر اصحاب فرهنگ و هنر ما هستند.

وی اضافه کرد: ما باید بپذیریم که هنرمندان، فرهنگیان و ایثارگران ما چراغ خاموش را روشن می‌کنند. ما باید بپذیریم که فرهنگ، جوهره زیست انسانی است. جامعه‌ای که در آن اصحاب فرهنگ منزلت نداشته باشند، آن جامعه به بی‌راهه می‌رود.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ویژگی‌های مسعود پزشکیان گفت: امروز سخن ما یک جمله است. پزشکیان یعنی مدافع آزادی، عقلانیت، عدالت و امنیت فرهنگی. ما باور داریم که پزشکیان یعنی عقلانیت در برابر ارتجاع. ما باور داریم که جریان رادیکالیسم، کشور را به انسداد کشانده است. جامعه بزرگ فرهنگی به امنیت که همان آزادی بیان و قلم و اندیشه است نیاز دارد.

صالحی امیری تصریح کرد: چرا بزرگان شعر و ادب و سینما و موسیقی و هنرهای تجسمی قهر کرده‌اند و به گوشه‌ای رفته‌اند. این تهدید برای کشور است. تبعیض و تحقیر جنسیتی علیه زنان باید کنار برود.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
برگزاری همایش انتخاباتی اصحاب فرهنگ و هنر با حضور پزشکیان 2