یک‌شنبه 8 مهر 1403

برگزاری پویش "سیل مهربانی همکلاسی‌های 2" در مدارس زنجان

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
برگزاری پویش "سیل مهربانی همکلاسی‌های 2" در مدارس زنجان

زنجان - ایرنا - برگزاری پویش " سیل مهربانی همکلاسی‌های 2 " به منظور کمک رسانی به هموطنان به خصوص فرهنگیان و دانش‌آموزان سیلزده استان سیستان و بلوچستان و برخی از مناطق جنوب شرقی کشور، از دوم بهمن ماه جاری در تمامی مدارس استان آغاز شده است و تا هفتم همین ماه ادامه دارد.

رییس سازمان دانش آموزی استان زنجان روز شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این پویش با مشارکت تشکل های دانش آموزی استان و محوریت سازمان دانش‌آموزی، در راستای کمک رسانی به هموطنان سیلزده در استان سیستان و بلوچستان و برخی از مناطق جنوب شرقی کشور، برگزار می‌شود.

فیروز مهدی افزود: فرهنگیان و دانش آموزان این استان می توانند کمک های داوطلبانه نقدی و غیرنقدی (در صورت امکان نقدی) خود را برای کمک به مناطق سیل زده در موعد مقرر به دفاتر مدارس اهدا کرده و یا به شماره حساب 4168031238766922 سایر به نام اداره کل آموزش و پرورش استان واریز کنند.

وی اضافه کرد: دانش آموزان و فرهنگیان خیر، می توانند کمک های غیرنقدی مورد نیاز مناطق سیل زده شامل پتو، لوازم بهداشتی، آب معدنی، چادر، کنسرو های خوراکی مدت دار، حبوبات، لوازم التحریر و غیره را به سازمان دانش آموزی این استان تحویل دهند.

این مسؤول ادامه داد: بر این اساس، ساز و کارهایی فراهم شده که فرهنگیان زنجانی در صورت تمایل و با هدف همراهی و همدلی هموطنان سیل زده استان سیستان و بلوچستان، با تکمیل فرم کسر از حقوق به صورت اختیاری، یک یا چند روز از حقوق خود را برای کمک به مناطق سیل زده اختصاص دهند.

وی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته کمک های نقدی پویش "سیل مهربانی همکلاسی های 2" روز هشتم بهمن ماه تجمیع و در نهایت به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.

مهدی خاطرنشان کرد: پویش "سیل مهربانی همکلاسی‌های یک " نیز که به کمک رسانی زلزله زدگان کرمانشاه در سال 96 اختصاص داشت که مشارکت خوب دانش آموزان و معلمان زنجانی همراه شد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*