جمعه 28 اردیبهشت 1403

بسیج مداحان

بسیج مداحان

خبرگزاری دانا

کریمی گفت: مداحان نقش بزرگی در تقویت روحیه رزمندگان داشتند و امروز مداحان باید در تهاجم فرهنگی دشمنان نقش‌آفرینی و جهاد تبیین را با خلاقیت و ابتکار محقق سازند و لذا رسالت سنگینی بر عهده دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری مهرواره «هوای نو» عصر امروز دوشنبه اول آذرماه با حضور حجت‌الاسلام مجید باباخانی رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، احمد واعظی رئیس کانون مداحان اهل بیت (ع) و مدیران بخش‌های مختلف مهرواره در سازمان دارالقرآن کریم برگزار شد. * مهرواره «هوای نو» به دنبال معرفی شاخص‌ها و الگوهاست حجت‌الاسلام باباخانی در این نشست با اشاره به اینکه ظرفیت هیأت‌های...

خبرگزاری تسنیم

روحیه بسیجی همان روحیه‌ای است که تحول‌خواه و تحول آفرین است و هر جا میدان‌داری کند عقبگرد معنی ندارد و هرچه هست پیشرفت و پیشروی است.

خبرگزاری دانا

صابر با اشاره ادامه سنت کمک مومنانه و آزادی زندانیان به همت بسیج مداحان گفت: به مناسبت هفته بسیج در مجموع حدود 300 عنوان برنامه در رده‌های ستایشگری خراسان رضوی اجرا خواهد شد.

خبرگزاری میزان

بیانیه سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی به مناسبت پنجم آذر ماه هفته بسیج اعلام شد.

خبرگزاری دانا

محمد جواد جامعی گفت: کارگاه و همایش نغمه سرایان اهل سنت، در واقع فرصتی برای تبادل فرهنگ های قومی است که در جهت اهمیت انسجام وحدت و همدلی شیعه و سنی و ناکامی فتنه انگیزان و دشمنان قدم برمی دارد.

خبرگزاری دانا

معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد گفت: هفته بسیج امسال با اجرای هزار و 500 برنامه در رده های مختلف پایگاه های مقاومت، سازمان‌های بسیج و بسیج اقشار به پایان می رسد.

خبرگزاری میزان

جلسه هم اندیشی ریاست سازمان بسیج مداحان با معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب، دکتر ایرجی برای مشارکت و همکاری در اجرای همایش نغمه سرایان اهل سنت برگزار شد

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پانزدهمین آیین «نوگلان حسینی» با هدف شناسایی و معرفی استعداد‌های برتر مداحی و روضه‌خوانی از بین نوجوانان سراسر کشور به همت فرهنگسرای اندیشه، با همراهی شبکه قرآن و با مشارکت سازمان دانش‌آموزی شهر تهران، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، خانه مداحان، اتحادیه انجمن دانش‌آموزی و بسیج مداحان برگزار می‌شود. فراخوان «نوگلان حسینی» همزمان با...

خبرگزاری میزان

پانزدهمین آیین تجلیل از «نوگلان حسینی» با معرفی نفرات برتر و اهدای جوایز آنان در فرهنگسرای اندیشه به کار خود پایان می‌دهد.

خبرگزاری میزان

سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی کشور، به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بدست دانشجویان پیروخط امام (ره) و روز دانش‌آموز، بیانیه‌ای را صادر کرد.

خبرگزاری دانا

جام فوتسال کانون های بسیج هیئات مذهبی استان قم جهت یادبود شهدای مداح و هیئات مذهبی در حال برگزاری است